星期日, 12月 30, 2007

2006仲夏北海道雲雨霧之大作戰-第九日

六月三日...告別最愛嘅北海道 - 天氣(天睛 - 你話死唔死)

太陽出來了

今日完全冇行程,訓到晏一晏先起身,食完早餐又浸完溫泉先慢慢去ChckOut.之後咪去打吓書釘,又食吓雪糕咁囉,真係無聊到震.再之後就又去尋日嗰間餐廳食午飯,我地都知道係早左少少,不過真係唔知做咩好.今次我地就叫左個咖哩飯,不過佢個蛋包飯好食過呢個咖哩飯好多.而今日老板娘仲慘過尋日,佢原來感冒喎,仲要一個人睇住哂成間舖添,老板又唔知去左邊,唔怪得我地點菜係佢嚟寫單啦.如果唔係我地都唔知佢感冒,因為佢鼻塞塞咁,仲企得離我地好遠添,所以咪知道囉,日本男人真係…過份.不過有啲好奇,日本人唔係好衛生架咩?點解佢病都唔帶口罩嘅?




食完飯竟然比我地見到…太陽啊,仲要係好好天嗰隻,又無咩雲呢.而家先知個天,原來係可以轉得咁快架.真係有冇搞錯啊,家陣攞境定贈慶呀.雖然好唔開心,不過無理由唔影番幾張靚啲嘅相先走架.楂左半個鐘都唔洗,就去到豐田女滿別空港嗰間分舖.比原先約定個時間早左成個鐘,攞車又遲左添,真係洩底哂.還車嘅過程真係簡單到你唔信,佢竟然連望都唔望吓架車有冇花到,就駛左去排隊洗車.然後連個姐姐都走開埋,臨行前仲叫我地等佢一陣,都唔知等啲咩.等左幾分鐘個姐姐終於都出返嚟,仲要無啦啦比左一千Yen我添,我一估就估到係Refund,因為佢地係用小時嚟做計算單位嘅,我遲左一個鐘攞車,又早左一個鐘還車,而一日租車係要六千Yen,兩個鐘即係一千Yen囉.不過佢仲方死我地唔知點解,係咁嘗試手指指想話比我地聽,所以我馬上就用國際通用嘅語言”哦”,同埋起勢咁點頭,嚟話比佢聽我明白.之後佢仲用一架好大豐田Van仔送我地去機場添.




大鑊,行李都唔見埋添

一去到機場,我地又再次有番做明星嘅感覺,咪又係因為Checkin Counter嗰啲姐姐一見我地講英文又係咁笑囉.都幾Work架喎,成個人即時開心哂.Checkin完,時間又真係早得濟,於是乎我就坐低睇吓波咁,而翻譯員咪又去睇吓Souvenir囉.喺翻譯員臨行之前,佢再三叮囑,叫我唔好掛住睇波,要睇實啲行李.我又怕佢長氣,咁咪應佢話:


 


對話

冒險家:”車,得嗰四件行李…咦…點解得三件嘅,做咩之前又話要Hand Carry,而家又走去寄倉啊?唔驚撞爛晒咩?”

翻譯員:”無寄到啊…”

冒險家:”吓?死喇,溜低左係邊呢?”

翻譯員:”梗係溜左喺下便Checkin Counter前面.你留喺度等我,我而家落去攞返先.”



 




就係咁,翻譯員就跑左落去喇,不過我就係覺得有啲唔對路,真係唔似喎…無理由Counter啲姐姐唔出聲叫我地架…………啊!好似係溜低左喺送我地嚟嗰架車上面喎.於是我就跑落去話比翻譯員聽喇,然後當然叫佢打電話比豐田問吓佢地執唔執到啦,如果可以就梗係車返過嚟比我地啦,不過佢同豐田個姐姐講左好耐,個姐姐先勉強知道我地留低左啲行李,如果要講到佢明,我唸可能會Miss左班機都未得.咁我地咪唯有行去自己拎囉.好彩都好近吓,行左五分鐘唔洗就過到去,點不知一去到佢地已經搵到.總算有驚冇險,佢地仲好好心咁車返我地去機場添.喺落車嗰陣翻譯員仲串我話:”今次唔好賴話好多行李要Take Care喇”...



返到機場仲可以行哂所有嘅舖頭,你話個機場幾細吖.入到禁區等梗上機嗰陣仲比我地見到有張Poster Promote梗藻琴山溫泉芝櫻公園添,最特別都係比我地見到成句用繁體字寫嘅Poster,上面寫住”歡迎來到壯觀的自然景觀的東北海道”,雖然同我呢一編文章一樣咁唔暢順,不過真係出乎我地意料之外囉.之後嘅部份,唔係搭飛機就係搭車,無咩特別,所以我就唔詳細講喇.唯一想介紹一吓池代Sunshine City地庫嗰間天丼,佢係主要食天婦羅嘅,真係好好食架.個餐牌仲會因應季節而轉變添,真係好有心思架.




我的Picasa相薄

 





行程

網走湖莊 10:22 -> 網走站 11:20/12:00 -> 女滿別空港 12:33 -> 羽田空港 16:45 -> Metropolitan Hotel 18:00 -> 池代Sunshine City 18:20 -> 天丼 19:40/20:10 -> Metropolitan Hotel 20:40

沒有留言: