星期日, 12月 23, 2007

2006仲夏北海道雲雨霧之大作戰-第四日

五月二十九日...函館大長征 - 天氣(又陰又落雨)

今日可能係比較攰嘅關係,訓到成九點鐘先起身,一早起身食完早餐就馬上去Checkout.出到街竟然發現冇落雨喎,唔洗問啊貴,梗係去賞吓花同埋睇吓風景咁啦.第一站就係時計台,到達時間係9:57,仲比我拍到標位添.嘩,真係天開眼.喺時計台從唔同嘅角度影吓相咁,竟然唔洗五分鐘就玩完,呢個時計台比到我地嘅感覺係唔嚟都冇損失,尖沙咀個大笨鐘會比較值得去囉.第二站就梗係喺正隔離嘅大通公園啦.大通公園都幾靚,不過我地行左唔夠四個Block就放棄嘞.我估翻譯員嚟北海道唔係真係相睇花囉,不過佢話喎:“點解度度啲花都係一樣嘅?”.就係咁,我地用左十分鐘嘅時間就將個大通公園行完喇,有一半時間仲要係等過馬路添.不過據我所知,我地行左一半都冇囉…而且喺後面仲有一個玫瑰花園添,真係唔底.

下一站又係Shopping,不過今次終於都到我喇,目的地係Tokyu Hands,目標係Porter…又比我成功R到一個Porter返工嘅袋.Yeah!Shop完ping就去左雪印Parlor本店食個雪糕.我就叫左一個推賞嘅雪印Royal Special,而翻譯員就叫左一個抺茶雪糕.雪糕嚟到嗰時,高下立見.我叫嗰個Royal Special,淨係睇已經贏哂,仲好鬼香添.翻譯員竟然食左佢嗰個抺茶雪糕兩啖就話唔食囉喎.唉!做人要有衣食架嗎,咁我咪唯有食埋佢囉,都唔好講笑,又真係唔係幾好食喎,唔夠滑囉.返到去架車嗰度已經係11:52分,咪標位只係夠停一個鐘姐,我地梗係過時啦,仲唸住啲人周圍拍都冇問題啦,過左半個鐘多啲姐,應該唔伯呱.點知離遠已經見到有一張野放左係車頭…咩話?唔係咁黑仔啊…睇真啲,原來只係話比我地聽,六月一日會有新法律,就係殺無赦…好彩姐…咁又比我過到骨.等我仲以為雨過天清,一天都光哂添...


行到餓餓地咪去二条市場近滕昇商店食番個魚生飯先啦.嘩!都唔係平喎,我叫嗰個o-Toro魚生飯都要成2000Yen,而翻譯員就叫左一個1500Yen嘅三文魚加魚子飯.初初見到阿姐嘅手勢都好似唔係好識咁,即刻有一種被騙嘅感覺.好彩食起上嚟都算幾好食,可能只要啲料夠靚就邊個做都會好食呱.食完個魚生飯之後就唸住去埋玫瑰園先起程去函館.大概半個鐘就到左玫瑰園一帶,附近啲屋都好鬼死靚吓,我唸都算係高尚住宅區.不過當我地去到玫瑰園門口,竟然發現個玫瑰園原來六月一日先開…點解啲書冇講嘅…

GPS新發現

唯有收拾心情,繼續上路啦.當翻譯員睇見GPS嘅時間顯示嘅時候幾乎叫左出嚟,因為根據GPS嘅估計,我地將要零晨時份先可以到達函館,一加一減下即係要十個鐘嘅車程先可以到達函館?係真唔係啊,明明喺網上面已經睇過只係要五個鐘咋喎,點解GPS話要十個鐘呢,唔通個Website好似本書咁唔夠Update?我地開始覺得個天唔會對我地咁好架喇,冇啦啦無雨比我地周圍去咁好?

就算係幾多個鐘我地都係要去架啦,唯有懷住沉重嘅心情上路啦.不過你都咪話唔驚,一來十個鐘唔係話講得少架嗎,二來我地酒店包左嘅晚餐咪冇著落…唸起都驚…唯有楂快少少咁多啦,鬼叫佢嘅Speed Limit係80km咩.條路又長又直又闊,點睇行100甚至120都應該冇問題啦.不過天氣真係好差,又唔知點解,去函館嘅車又真係好少,雖則話有GPS,應該唔會行錯路,不過比你楂成個鐘都見唔到一架車,天氣又好差,天色又好陰,仲要人生路不熟添喎,你都咪話唔驚.

行吓行吓,突然之間聽到架車嘅左前轆有啲震同埋有啲中頻率嘅聲音…喂,唔好玩野喎,啱啱開始就壞車?真係有啲驚.又比我見到有條勁長嘅避車處喎,第一時間喺避車處停低架車,跟住落車睇吓有咩問題.其實我只係可以睇吓有冇表面傷痕咋,不過睇嚟睇去都唔見有咩問題.睇左一陣都冇發現,咪又上返架車,再開一吓,睇吓停左一陣之後會唔會好啲囉.點知仲怪,而家連右邊都有畤有聲添,仲係左右輪流咁有聲添.都係唔係好放心,所以就冇繼續開,而係喺避車處嗰度後車,唸著再試一次,清楚啲好嘅.今次牛咁眼咁望住個左前轆,竟然比我發現左係咩事.原來係地上面用嚟提醒啲司機,話比司機聽而家已經偏離左路中心,而且開始上到路肩嘅特別坑紋…雖然知道係自己做錯事,不過點都都好過架車真係有問題吖!安心再上路,為左要追番頭先浪費左嘅時間,我又再開快左小小喇.


當行完道央自動車道嘅時候,已經係五點半咁上下.忽然間翻譯員好似有重大發現咁,原來佢見到GPS個估計到達時間竟然變成八點幾九點…咩話?原來個時間係唔準架,都冇咁驚.出左道央自動車道之後,竟然比我地跟住架警車用一個好好嘅速度咁行左一半嘅路程.再睇吓個GPS嘅時間,一睇之下,發現而家只要再楂多一個鐘就可以到達湯之川溫泉喇.當知道呢個事實之後,個人馬上輕鬆翻哂,仲叫翻譯員打電話問吓酒店幾點有飯開添.同酒店個Staff傾左一陣就知道原本係有個Range嘅時間可以食飯,不過我地都要同佢地Book左個時間先,可能飯枱唔係好多呱.同佢地Confirm左個一鐘之後開飯,開車嘅速度就不知不覺間又快左少少,唔洗講都知係肚餓喇.

湯之川渚渟溫泉酒店 - 好正啊

七點都未到就去到湯之川渚渟溫泉酒店喇,佢地個後生仔Reception啲英文都唔錯,不過就好多時要停一停,唸一唸先講到,不過溝通得到我地已經好開心架喇.再同佢Confirm個食飯時間之後就上返房間喇,唔洗問阿貴,上到房就梗係第一時間浸番個溫泉先啦,唔好浪費左個私人露天風呂吖嗎.唔知係唔係浸完溫泉會好肚餓嘅呢,我地直程餓到手軟腳軟添.準時落到餐廳,食物已經準備好.成個Set好多餸吓,有前菜六小碟,北海道特產長腳蟹食(不過我都係覺得Kani將軍好食好多),仲有魚生啊,蝸牛Sashimi啊,真係好嚇人架,翻譯員發現嗰陣已經有半個蝸牛頭喺佢口入面,你話驚唔驚,好彩我一食就覺得唔好食,所以完全冇食到.除左呢個咁嚇人嘅蝸牛Sashimi之外,都仲有蝦啦,帶子啦,墨魚啦,仲有啲唔之係咩嘅紅色魚生添,都幾好食架.除左呢啲仲有蒸水蛋啦,又有三文魚啦,仲有湯啦,最後仲有個清湯添.仲未完架,你仲可以揀一個飯,當然唔少得嘅就係甜品啦.唔夠飽?你仲可以免費任食出面嘅Buffet添架.

食飽飽就梗係唔好浪費,再浸一次啦.浸完之後成個人醒哂,不過都係早啲訓,聽日早啲出動.於是就打個電話去Front Desk叫佢地啲同事嚟幫我地舖牀.因為頭先個Reception講過比我地聽,話如果我地想訓,就可以Call佢地上嚟幫手舖TaTaMi.基於懶得就懶嘅原因,我地就梗係冇洩底,Call佢地上嚟搞掂佢啦.佢地嘅反應亦係一等一咁快,唔洗二分鐘,佢地嘅舖牀專家就撳我地個門鐘,但係佢地個效率真係快左少少,佢地竟然係三秒鐘內就唔等我地幫手,自己就咁開左門?好彩我地都係有著衫姐,如果唔係咪洩底哂…佢地梗係以為冇人喺入面,所以佢地入到嚟,見到我地都坐左喺度,都立即係咁同我地Say Sorry.然後我地就坐左喺度睇表演.嚟幫我地舖牀嘅就係兩個特技員,佢地嘅合拍程度直程係冇嘢好講,而佢地嘅熟練程度簡直令我地有睇Show嘅感覺,唔洗二分鐘,佢地就可以完成呢個咁偉大嘅工程.

我的Picasa相薄

行程

札幌京王酒店 9:40 -> 札幌畤計台 9:57/10:00 -> 大通公園 10:13/10:27 -> 丸丼今丼 10:40/11:00 -> 雪印Parlor本店 11:16/11:40 -> 札幌畤計台 11:52 -> 二条市場 12:35/13:30 -> 玫瑰園 13:50 -> 湯之川渚渟溫泉酒店 19:00

沒有留言: