星期日, 12月 30, 2007

2006仲夏北海道雲雨霧之大作戰-第六日

五月三十一日...一早就出發去富良野喇 - 天氣(越來越陰)

原來油站都有分係唔係二十四小時架… 好眼訓啊… ZZ..Z..zz..z..

天都未光就要起身,因為尋晚Check過GPS話去富良野要成九個鐘…為免楂車唔夠精神,我地尋晚都好早就訓.而今朝一早起身,第一時間就係去浸吓先,食完早餐就再浸一次,醒吓神咁囉…喺上國道之前第一個難題就係要入油.可能你會話,車!入油姐,有幾難啊?原本我地都係咁唸,所以尋日經過好多油站我地都唔去入,仲覺得係小事一件姐.不過當我地經過幾個油站都冇開嘅時候,我地先知道原來油站唔係二十四小時架.瀨嘢添…早知尋日入左先啦…


好彩喺臨上國道之前,終於比我地搵到一間油站有開.我地拿拿淋楂架車入去,唸著入油啦,點不知一個Staff都冇嘅,自助油站?瀨嘢喇…冇入過添,真係唔識點入喎.係我地勁R頭嘅時候,竟然有一個Staff行出嚟教我地點做,好彩姐!就係咁,我地就好順利咁入完油喇,不過部機淨係嘔返一張Receipt出嚟.咁我啲錢呢?喺呢個時候,個Staff又再次出嚟喇,原來係要攞張Receipt去比部機Scan個Barcode,跟住部機就會自動找錢架喇,真係大鄉里.




比人睇左全相添… 唉!真係黑仔到痺啊

天氣真係好差,仲落住雨添.好彩我地行得快過舊雨雲,唔洗一陣,就停左雨喇.原本翻譯員話過唔訓陪我,唔洗等我咁慘,自己一個人楂車,點知行行吓都係頂唔住睡魔急Call…唯有自己頂梗上啦.差唔多行完道央自動車站嗰時,我都有啲頂唔順同埋都幾急吓,好彩我記得仲有一個PA可以停吓同去吓廁記咁.果然係冇幾耐之後就比我地見到有一個PA,唔洗講多,我梗係馬上就楂架車入去Take a Break啦,如果唔係撞車都有份.喺我正在喺廁記辦梗公嘅時候,忽然之間有個清潔阿嬸撞左入嚟…吓?唔係呱?妳唔係咁都聽唔到啲咁雄壯嘅水聲吖嗎?即係有人正在辦公啦.仲入嚟?有冇搞錯啊.唉!就係咁,我就比人睇左一次全相喇.



小休左一陣之後,就懷住沉重嘅心情,繼續上路.再行多一陣就離開左道央自動車道,大大話話都行左成四個鐘.當架車開始駛入國道時,心情又再次沉重起嚟,因為個天真係好陰吓,陰到好似夜晚一樣,搞到個森林好鬼死陰森恐怖.原本個森林已經係好原始吓架啦~~最驚嘅仲係周圍一架車都冇,好似楂梗入去一個死城咁(有冇睇過史提芬”驚”嘅電影啊?).你都咪話唔驚,我而家再同翻譯員傾返,佢都話而家唸返起都有啲驚啊.


因為之前睇過其他網友嘅Comment,知道富良野一帶有好多快相,我地呢啲貪生怕死嘅司機,梗係用一個安全到冇得再安全嘅速度行車啦.如果一路都冇車喺我前面嘅話,我唸我唔洗七點,都要六點先入到富良野,因為嗰條國道嘅車速限制係四十Km…真係有冇病啊?好彩,唔洗幾耐就有一架應該係酒店嘅車喺後面高速駛近,我第一時間就將架車駛埋一邊,等佢可以行喺前面幫我掃雷…但係我都行得好貼吓,連翻譯員都話我比到好大壓力前面個司機喎…冇計啦,鬼叫聽過啲咁嘅Comment同埋又真係唔係好熟路咩,有人帶路就梗係點都安心啲架嗎…


行左半個鍾左右,終於都要同佢分道揚鑣.再次懷住戰戰兢兢嘅心情繼續上路.但係個天就越來越陰,咁都不特止,個森林仲越來越原始添.真係好鬼死恐怖架.繼續喺個咁陰森恐怖嘅森林行多一個鐘多啲,就比我地到左富良野,Yeah.對富良野嘅感覺係:都幾原始吓.一入到富良野,第一件事就係Set返個GPS嘅目啲地去朝日之Ataru家.去嗰度有咩做?梗係食飯啦!




武林絕活 – 重現江湖!

唔洗五分鐘就去到喇,望吓望吓先發現原來我地住嗰間酒店就喺正後面,又會咁啱嘅.不過我地還掂行李都係放喺架車度,所以就唔洗Early Check-in咁囉.講返間餐廳先,個門口好特別,特別在於要行一條都幾長嘅樓梯吓,唔知係要避雪定係要避動物呢?一入到去就有一種好Warm嘅感覺,啱啱有一個日本人同老板娘喺吧檯度吹水.但係我冇咩心情慢慢欣賞,因為我個肚裏面已經有九十九隻大笨象喺度奔跑一樣,仲要係好激烈嗰隻.亦因為翻譯員嘅Taste其實真係好好,(我每次照鏡都有咁嘅感覺…)所以我好放心咁吩咐左,叫佢幫我Order埋食咩之後,馬上用極速跑入Toilet…


一打開門,真係唔敢相信喺我眼前出現嘅係一個景象…痞廁?係真唔係啊?痞廁呢樣野對於我嚟講,等於死刑…要一個已經脫離左痞廁生涯二十幾年嘅我,再一次進行一次咁嚴峻嘅考驗…最大鑊嘅仲係要喺一個咁緊急嘅時候,根本就唔比我有任何嘅選擇…莫講話選擇,根本連唸嘅時間都冇.唯一可以做嘅就係試,唔得又再試,唔係講笑,真係唔成功左好多次,每一次都只可以維持短短一兩秒鐘,放低一舊都唔夠時間啦…時間越來越唔容許我再有幾次嘅失敗…個心真係越來越急,可以點算呢?


突然之間靈光一閃,比我搵到一個驚人嘅發現…好彩我阿媽生得我夠…長.千其唔誤會,我而家係用台灣用開嘅形容詞…即係高.唔好睇少高呢樣野,有陣時真係好有用架.今次我就利用我身高呢個優點,先可以駛出我都冇用左十幾年嘅絕活…[壁虎工]就係因為我夠高,所以我對手就自然長啲啦,哈哈哈哈哈…真係好成功,我果然不失為一個武學奇葩.真係唔敢想像,如果我自幼習武,而家我嘅成就會係點…呵呵呵…正當我喺度滿心歡喜咁自我陶醉嘅時候,突然之間我就再笑唔出…取而代之嘅係一張驚慌嘅面孔.


當我睇見佢地係用梗嘅廁紙,係同其他酒店一樣,都係好似沙紙一樣咁粗嘅時候,我真係笑唔出…仲記得我啱啱係札幌京王嘅時候,我仲特燈唔用佢地個自動洗Pat Pat器,點知一試先知錯,因為咁,我個八月十五仲痛左幾日添,而家先叫做好番啲…唉!鬼叫緊急到我連包Tempo都唔記得帶入去咩,又唔可以唔做好清潔就出去…唯有頂硬上啦…呢一次嘅損害情度,比上次更甚,可能係因為舊傷未全愈嘅關係呱,今次可以形容為阿士豪大災難,阿士豪其實係英文嚟架…


而家我先知比人傷害個後庭係會有幾痛嘅…出嚟之後,我已經雙腳無力…翻譯員仲不以為然,係咁同我講話佢點菜之後,老板娘就一邊準備我地嘅食物,一邊繼續同個喺吧檯坐嗰個日本人吹水,真係有啲驚佢落錯料咁咁咁…不過佢講完之後都覺得我有啲唔Alright,仲好聰明咁知道係咩事添.不過佢除左無奈之外就做唔到啲咩…而我就唯有一邊聽住佢播梗嘅Jazz輕音樂去舒緩一吓,一邊等食喇.


食物終於到左,翻譯員叫左一個平啲嘅富良野奄烈咖哩,而佢就幫我點左一個强烈推薦嘅漢堡扒咖哩奄烈,睇張相好似我嗰個靚啲,不過實物就係翻譯員嗰個靚好多.味道方面都係一樣,佢嗰個係因為用咖哩飯嚟做,所以真係好好食.至於飲品方面呢,翻譯員就叫左一杯提子汁,另外一杯就唔知係咩汁,飲完都係一樣唔知,佢話因為又係喺Menu度Highlight左,所以試吓喎.不過我覺得富良野嘅果汁同我喺小樽食嗰個夕張哈密瓜一樣都係比較甜,唔係好啱我口味.最驚喜嘅竟然係有甜品送,雖然唔知係咩嚟嘅,不過個甜品都好好食吓.食完之後翻譯員先敢入去廁記,唸住只不過係開小,仲要隔咁耐喎,咩味都走哂啦.點不知啲味都仲係未散都不特止,個榙仲好嚇人添,佢話直程臭到差啲暈添…





富田農場 – 都幾靚,彩香之里就唔知道喇

食完之後就向富田農場出發.一去到都見到幾多人吓,仲要好多都係講普通話添.我地第一時間梗係Search吓有冇薰衣草睇先啦,一早就知唔會有驚喜架喇,因為一來已經知道六月頭唔係薰衣草嘅季節,二來今年暖得比較遲,所以啲花應該係會再遲一啲先開.一睇之下,真係只可以見到一片田,冇咩特別囉.都有少少唔知咩花,亦有啲鬱金香,不過大部份都謝哂,仲有少少薰衣草咁囉.但係咁喎,啲薰衣草就好似係少朋友咁,好細,一啲都唔顯眼.




喺冇咩特別嘢睇嘅時候,又見到佢地有個咩蜂蜜布丁,睇落個樣仲幾唔錯添,咪唸住試吓囉.點不知一食之後成個人都開心哂,嘩!真係冇誇張,你試吓就知我冇老點.行吓行吓就見到有個溫室,都幾多人入去架.我地呢啲香港人就梗係做阿羊生羊太,人去我去啦.入到去竟然比我地見到啲真正嘅薰衣草,即係已經成長嘅薰衣草.我覺得成長左嘅薰衣草就真係靚好多.行完之後,最後就梗係Shopping啦,入到賣Souvenir嘅地方,見到佢地都好比心機裝飾,個大廰有一坐好大嘅Setting,都幾靚吓架.Shop完之後就試吓人地話好好食嘅薰衣草雪糕,感覺好…Artificial即係人工同埋好似食梗藥水咁,我覺得病左先食會好啲,可能可以快啲好返添.



行完之後就去彩香之丘,點不知去到佢都仲未開.都不特止,連花都唔見多一朵,根本就未開始準備.本來唸住去旭川個動物園架,點知個GPS話要成五點先去到…就算減一半都要成四點先到,有鬼用咩,四點人地都Close囉,就算我地三點半去到,都冇咩時間行喇,不如唔好去好過.



又嚟料?好彩驚喜一浪接一浪

左踱右踱都係唔知去邊好,到最後唯有去我地原本唸住夜晚先去嘅Ningru Terrace.大概只要半個鐘嘅時間就去到Ningru Terrace,其實個門口都幾明顯吓,不過我真係唔知點解搵極都搵唔到,仲搞到翻譯員係咁發老脾添.事原係喺Prince Hotel門口有一個牌寫住Ningru Terrace點去,不過當翻譯員叫出聲嗰時,其實個牌啱啱喺正架車隔離,我梗係停唔切啦.但係我已經比一般人用少左一半嘅時間,亦即係喺一秒內就將架車停低左,不過同個牌嘅距離真係遠左少少,翻譯員已經開始嚟料.原本我都想開後車返落去,不過因為嗰條係一條上斜嘅路,而且又係喺正個彎入面,咁樣後車法會好危險吓.於是我就放棄左呢個唸法,然後我就唔理佢繼續開車,點知見到第二個牌,咁我梗係開架車去睇吓有冇發現喇,點知嗰個牌只係講你可以由呢條路上去Prince Hotel.翻譯員就好唔老嚟咁問我”你而家想點啊?”.我都係冇理佢然後再繼續開架車入去,因為我相信唔會太難去,點知行左冇耐,佢就有發現,係咁話:



對話

翻譯員:”呢,咪喺嗰度囉”,

冒險家:”邊度啊?”

翻譯員:”呢,咪喺前面囉”,

冒險家:”邊度啊?”

翻譯員:”呢,咪喺前面囉”,

咁我咪係咁行,係咁行囉.點知突然間我聽到:

翻譯員:”喂,你又想去邊啊?”

冒險家:”你話喺前面吖嗎”

翻譯員:”唉!後面啊”

冒險家:”有冇搞錯啊,你頭先話係前面架嗎…”




終於我都搵到喺邊,停低架車之後就粒聲都唔出咁自己行落去,基本上今日都冇停過落住雨,不過我都係冇理,通常我唔講嘢只有兩個原因,一係我真係冇嘢講,不過真係比較少有.再唔係就係好嬲.喂!大佬!一次係咁,兩次都係咁,三次喇,仲有咩好講啊.好!就當佢之前嗰兩次係因為對腳痛,咁今次呢?正所謂事不能過三,實在太過份喇,你識嚟料我唔識咩?我唔理佢一枝箭咁行落去,不過真係冇咩心情睇風景.佢都知瀨嘢,不過面子問題,唯有話比我聽前面嗰間Café啲嘢食都唔錯,然後就馬上帶路,唸住改變視線,我抱住睇吓佢想搞啲咩嘅心態跟佢入去.



入到間Café有一種好Warm嘅感覺,佢係自助形式嘅,首先係要Order,我地揀左佢推介嘅Baked Milk,然後就當然係比錢啦,跟住就係等喇.係等梗嘅時候,我都係一句嘢都冇講,然後就梗係拎啲嘢返去慢慢嘆啦.當我見到杯Baked Milk嘅時候,啲火已經唔覺唔覺熄左一半,到我試左第一嗒嘅時候,就冇左一大半,然後到翻譯員將佢嗰杯都比埋我食嘅時候,就咩火都熄哂.杯嘢真係好好味架,首先,最上面嘅係一層焗過嘅奶,好香,有啲燒焦嘅味道,都幾香口.第二層係半固體,有啲似中式燉蛋,好好食架,不過呢一層個厚度就少左啲,如果唔係可能會再好食一啲添,最後就當然係熱嘅鮮奶啦.真係好似Kinder出奇蛋一樣,一次過可以比到你三種感覺…




Pension Furanui一啲都唔似民宿囉 直情成間酒店咁 不過都好重煙味吓

真係好神奇,飲完之後真係咩火都熄哂…不過可能係太早喇,我地都覺得夜晚呢度會靚好多.坐多一陣就打道回府,去Pension Furanui進發,Checkin去也.喺一路去酒店嘅時候,我就一路話不如今晚食完飯再嚟過,當食甜品吖嗎,不過翻譯員就點都唔肯,唉!冇計.一去到Pension Furanui個門口,起初都有嘩一聲,不過唔洗幾耐,就變成唉一聲,因為我發現左,原來我要將我地嗰兩大箱行李搬上一條大概有十級嘅樓梯,先可以入到去個Lobby度…幾經千辛萬苦,終於將所有行李搬哂上去.間酒店其實都唔係好大,但係都有個Lobby比客人坐,不過佢地個Lobby比一般酒店優勝之處,係在於佢放左好多私人擺設喺個廳入面,令人有一種好Warm嘅感覺,仲有佢放左張熊人皮喺廳中間添.不過最敗筆嘅,係佢地應該食煙食得好勁吓…


當翻譯員Checkin梗嘅時候,我就按照個哥哥仔嘅指示將架車拍喺佢地個無料爛地Parking嗰度.當我拍完車返上去嘅時候,翻譯員就同我講原來佢地有CCTV望住個Parking,比我覺得佢地啲設施原來都幾好,真係唔差得過真正嘅酒店.Checkin完之後,翻譯員竟然話比我聽佢特燈Book左二樓,因為地下所有房間都冇私人廁所喎…即係話我要將嗰兩箱行李搬上二樓?今次好似仲唔止二十級樓梯添…



幾經千辛萬苦先搬哂所有行李上房.但係一入到房就聞到好强烈嘅煙味,真係影響哂我地嘅心情.距離食飯嘅時間仲有成個鐘,咁啱比我睇到佢地有得上網,我就梗係唔會浪費時間喇,馬上走去上吓網咁,不過佢部機都幾舊,仲係用梗Window98添.價錢都幾合理,不過部機就慢左少少咁囉.不過上完網之後就唔係好安心,因為公司嘅事情都仲好似係”未解決”咁,不過都冇計啦.


當我上完網之後,翻譯員都啱啱完成左佢收拾行李嘅壯舉.時間真係啱啱好,仲差少少就到六點.又係食晚飯嘅時間,冇錯佢地係比較早食晚餐嘅.其實我地頭先都估會唔會包酒店架喇,點知真係比我地開口中,全間酒店得我地一檯客.都唔係我地聰明,只不過因為我地入屋係要換拖鞋,所以一睇門口有幾多對鞋就知有幾多人客啦.不過咁都好,啲人可以集中啲招待我地吖嗎.


初初都唔睇好架,點知都有驚喜喎.首先係一個沙律,清清地都幾好食.跟住就係一個湯同一個焗蛋做前菜,個湯就唔知係咩湯,不過真係好唔錯,幾清幾好味,個前菜亦都幾好食.主菜係一條炸魚,行啲都要講返句”好好食”.最估唔到嘅係,除左條炸魚之外仲有一件牛排添,仲要係好好食嗰隻.不過當然冇神戶牛咁好食啦,但係碟牛真係幾重肉味,而佢地仲保留到好多肉汁添,真係有大師父嘅風範.食飽飽仲有雪糕做甜品添,真係意想不到.最令到我地開心嘅仲係包左間餐廳嘅感覺原來係咁好架.



食完甜品喺度踱節目嗰時,見到原來佢地都有酒店Pickup Service,仲有熱氣球同埋有馬騎添.不過我地都唔係好鍾意騎馬,因為都知道會好臭.睇完王子變青蛙之後又真係唔敢亂坐熱氣球,真係唔驚死咩.我就提議想再去Ningru Terrace,不過翻譯員話唔想去喎,佢話聽日好多地方要去,不如早啲訓聽日早啲起身咁話喎.就係咁我地就唯有早啲訓喇,唉!我嘅Baked Milk啊.

我的Picasa相薄


行程

湯之川渚渟溫泉酒店5:40 -> 函館朝市 06:20/06:37 -> 富良野朝日之Ataru家 12:37/13:20 -> 富田農場 13:35/14:52 -> 彩香之里 14:57 -> Ningru Terrace 15:35/15:57 -> Pension Furanui 16:10





沒有留言: