星期六, 12月 22, 2007

2006仲夏北海道雲雨霧之大作戰-前傳

北海道五六月仲夏雲雨霧之大作戰-唉!好慘啊…




  1. 分工



做任何事只要唔係One Man Band,分工都係好緊要嘅事.今次嘅北海道之旅只有兩個成員,分別係





  1. 影子冒險家


  2. 姓别:男

    絕技:冒險


    LV級日文翻譯員:“點解加個影子喺前面啊”

    影子冒險家:“冇點解啊,型啲吖嗎,唔型咩?”

    LV級日文翻譯員:“咁又係幾型喎!呵呵呵.”

    影子冒險家:(影子咪即係假架囉.點解假?仲洗問?問吓你自己咪知點解囉,呢度又話咁,嗰度又話咁… 點冒險啊…)

    LV級日文翻譯員:“咩話?”

    影子冒險家:“冇,我冇講嘢啊”


    簡稱:冒險家(真係型)


  3. LV級日文翻譯員

  4. 姓别:女

    絕技:梗係日文翻譯啦


    LV級日文翻譯員:“點解係LV級啊?”

    冒險家:“LV喎,梗係名牌啦!仲好高貴添.”

    LV級日文翻譯員:“高貴又真係形容得幾貼切喎.”

    冒險家:(LV最多嘅就梗係B貨啦,咁都要問,呢個字又話唔識,嗰字又話唔肯定,唔係B貨係咩啊)

    LV級日文翻譯員:“你講咩啊?”

    影子冒險家:“我都冇講嘢!”


    簡稱:翻譯員(幾普通)





  1. 定日子



早在二月份,我已經睇中五月三十一日有一日端午節假期,請四日有九日喎,仲唔係事半假倍,何其快感.而且小弟亦於五月二十三日考完哂所有嘅試.(個心其實一早已經飛左去玩…).喺嗰段時間去旅行簡直係Perfect之中嘅Perfect.




  1. 定路線



今次話哂都係畢業旅行喎,梗係揀啲特別得嚟又好恨去嘅地方啦,最好係風景比較靚,可以影多啲靚相留念吖嗎.最初心目中其實係想去拉斯維加斯或者歐洲.拉斯維加斯係我想去左好耐嘅地方,不過就唔係今次嘅最好選擇,因為主要都係賭錢姐,一唔係就係睇Show,翻譯員對呢個地方嘅興趣就真係不大囉,咁又係嘅,都冇咩好特別,今次唔去等第時老啲去都冇問題.而歐洲其實係翻譯員發開口夢都話要去嘅地方,不過我地都唔係好得閒去Plan行程,因為其實我同翻譯員今年都係Final Year,所以都係唔衰得,如果唔係出師無名不特止,仲要再比錢讀多一年添,嗰陣唔慌冇得再去多一次畢業旅行喇.


咁點呢?唸唸吓,唸起其實喺我認識翻譯員嗰時,佢已經成日話要去北海道架啦,不過好似小朋友咁,次次都比其他地方吸引左去,然後就不了了之.唸吓唸吓,不如就今次去北海道啦,一來北海道啲風景係人都話靚,二來去北海道好似冇去歐洲咁難,Plan起上嚟都易啲吖,於是就係咁,我地一至決定左去北海道.仲可以順個靚便幫翻譯員慶祝埋生日添,仲唔係一舉兩得?


要去玩,地點定左,之後就梗係搵Package先啦.見到ANA嘅Package比其他公司嘅Package平左成千五蚊.不過去北海道同返香港嗰程都要喺東京轉機.係就係比直飛耐左啲,一來一回都冇左一日,仲要自費買Shuttle飛來回成田同羽田添,冇咩So.但係有一樣好,就係可以比個機會翻譯員去東京停一日,去掃下貨咁啦,唔洗等佢咁慘,入到寳山(日本),竟然要空手而回,等佢生日都可以Shop吓ping,生日都生得開心啲吖.(去到先知呢個唸法原來係多餘嘅)個Package仲可以比我地揀京王Sapporo添(好近JR Tower).同埋仲可以喺唔同嘅機場走添.如果可以喺唔同嘅機場走,就可以不走回頭路,應該可以慳到好多時間架,話唔定可以連東京轉機嘅時間都可以賺翻返嚟添.


但係最頭痛嘅就係喺邊度走好呢?最慘嘅就仲係唔可以慢慢睇,因為已經聽到其他同事講話Wait唔到七月嘅機票.吓?二月開始Wait七月嘅機票都Wait唔到.係!我知七月係Peak Season但係問左Agent姐姐,佢都話啲機位真係好緊張,係去就好快啲Book喎.


唯有限定自己只可以用兩日嘅時間,睇書又好,睇論壇又好,當務之急就係要決定好所有要去嘅地方.最後我同翻譯員都同意要去哂道央,東,南,北.嘩!嘩!嘩!會唔會太多地方去會好趕呢?不過我地都覺得今次其實可以當係探路之旅.如果北海道真係咁好玩,而又真係玩唔哂嘅話,可以日後再接再厲.起碼有左今次嘅經驗,下次再度行程都冇咁難.


第二個問題,就係究竟先由道央上道北然後去道東,最Last先去道南好吖?定係由道央落道南再上道北,最Last先去道東好呢?不斷喺論壇睇其他人分享出嚟嘅遊記.亦不斷喺唔同嘅旅遊嘅論壇問問題.亦冇咩頭緒.唸吓唸吓唔知點解覺得道央去道南係近過道央去道東,所以最後就決定左方案二.即係由道央落道南再上道北,最Last先去道東.最東既機場就係網走嘅女满別空港.決定哂就梗係唔洗問阿貴,Book左機位先啦.


唔到你唔信,五月廿七号出發去東京嘅機票已經滿左.我同翻譯員足足Wait左個幾禮拜都冇聲氣.因為我地真係好想去旅行而又好唔想改期,Agent姐姐話比我地聽,話因為好多人都好似我地咁,貪埋個端午節,所以都唔知會唔會Wait到.之但係真係好慘囉,所有機票都冇問題,唯獨去東京嗰張出事,唯今之計就一係早一日,一係就遲一日,一向視旅行為最高樂趣嘅我地,梗係有早冇遲啦,早一日就多一日,遲一日就少兩日喎(條數真係咁計架).於是就叫Agent姐姐試下幫我地Book早一日去啦.皇天終於都不負有心人,Agent姐姐差唔多馬上就回覆OK.


當我地正歡天喜地咁上網鑽研行程之際,慘劇原來已經喺不知不覺間發生左……呢個決定原來係錯嘅.仲要係錯到離哂大譜嗰隻.因為當我地睇北海道道路情報縱合案內,先知道原來係北海道好大架,道央去道南大概要五個鍾.道南去道北亦然.你冇睇錯,係真係要五個鍾,反而由道央去道北再落道東原來係好順架.唉!心情直插谷底…點解二份一機會都揀錯…真係”命運是對手”…(冇睇過阿信嘅你可能唔知係咩,亦都咩必感受得到我地呢一刻嘅心情,不過我地後來先知咩叫低處未算低~~~)




  1. 租車編



唔錯都錯左囉,唔開心都唔係解決問題嘅辦法.唯有收拾心情,繼續努力搵料,希望可以Plan好啲個行程.咁就算係錯都可以有番啲安慰.實行學埋阿信咁唱埋下一句”永不低頭,從來没抱怨半句,不去問理由”.


喺論壇同啲旅遊書睇到,五月同六月嘅北海道,如果係想睇花嘅話,就有鬱金香同芝櫻.但係有鬱金香同芝櫻睇嘅地方就未必有車到.想坐的士都唔係話咁易,有網友仲試過等極都等唔到的士,想Call的士又唔識日文,有人仲試過搵人幫手Call的士,不過唔知係唔係溝通有問題定係點,總知等嚟等去都冇的士到,真係唔上唔落.又睇到好多網友嘅慘痛行錯路經驗,真係睇到自己都覺得攰啊.點解?北海道咁大,行錯路嘅代價係要再行多好多好多嘅路先可以返番入去啱嘅路...你都咪話唔驚.而有啲火車嘅班次係好疏啊,有啲疏到兩個鐘一班,如果Plan錯,你都咪話唔驚.你都知啦,決定High Level行程咁簡單我地都錯到咁,真係唔敢想像我地會Plan左啲咩出嚟.


咁點呢?唸嚟唸去,都只係唸到一個解決嘅方法,就係自己租車.但係正所謂人生路不熟,仲要周圍都係荒山野領冇地標添…好彩科技嘅野,真係日新月異,而家好似有一樣嘢叫GPS.睇過好多其他網友分享嘅經驗,知道其實有GPS嘅幫助,只要你有齊所有想去地方嘅電話號碼,應該都冇咩問題.不過最好都係要對你要去嘅地有大概嘅認識.如果個地方明明係喺東面,但係GPS就話係喺西面嘅時候,咁你就要Check清楚喇,因為有時書上面啲電話係錯嘅.我今次就有試過咁嘅經驗喇,好彩有得用五十音嚟輸入,所以最後我地都去到所有要去嘅地方.千奇唔好唔記得欏番個國際車牌.只係要八十大元,近照兩張,一個小時,都幾方便.就係咁,我就做埋司機嘞.Book車囉喎,就梗係司機嘅責任喇.



Book車原來都幾難架喎,最麻煩嘅就係要搵一間租車公司可以喺札幌取車,女满別還車.而最好嘅就梗係要有Cruise Control啦,話哂都要楂長途車喎.我地又唔食煙,所以我地要Non-smoking Car.唔……如果係Hybrid Car就仲好,慳好多油吖嗎.



心目中就想租Honda Civic Hybrid,點知Honda女滿別空港冇得還車… Shit!Mazda 唔係我杯茶.我個人對Mitsubishi又有啲…抗拒.Nissan 我都幾鍾意,不過一來佢個Site就冇英文,二來,札幌取車,女滿別還車係要用兩個空港中間嘅距離嚟計錢,仲要以per km計.佢個Site又冇得幫我計埋條數,我就冇咩興趣去計喇,因為我以經好煩架喇,佢又唔係特別平.三來,佢個Site又真係好鬼死難用,簡單啲講就唔係好識,又唔係好想Book佢.而家先知啲UI難用,係真係會令顧客流失,第時Design UI嗰時,真係要唸清唸楚.



翻譯員:”囉嚟講啦,明明就係唔係好鍾意Nissan啲車!”


冒險家:“~~~~”




其實我仲有搵過其他租車公司架:例如 JRERLJaparene-BudgetNippon Rent a CarOrix Rent a CarWing Rent a CarJNET Rent a CarYado Plaza 同 Tocoo.有啲都好平架,不過一係難用,唔係就冇得喺女滿別空港還車(我已經開始有啲後侮喺網走度走,如果係喺函館走就易搵好多,可能因為函館真係比網走方便好多,所以好多租車公司都可以喺函館還車),或是就係冇得揀Model,有啲連Brand都冇得揀添.唉!咁樣搞下搞下就搞左成個幾禮拜.最後都係唔好搞咁多,唯有Book我最唔想,但係又最穏陣嘅 Toyota啦.一來啲車又唔會太差,(聽過其他網友講,試過喺上面提過嗰啲Site度Book車,但係竟然要楂啲600cc嘅車,真係冇咩力水.)二來又可以喺女滿別空港還車.三來對我地啲唔識日文嘅人就簡直係Perfect,因為我地可以同Hertz租,而且Hertz係鬼佬Site,所以可以同佢地用英文溝通.



同Hertz Book車係要用Email,不過係Book之前我都係想Confirm清楚佢地Charge我幾多錢,亦都想知佢地可唔可以Meet哂我所有嘅Requirement.Hertz啲Staff真係覆得好快,差唔多即日就收到Reply,不過就係壞消息.佢話冇得揀 Model喎,仲要等兩至三日先知Book唔Book到.佢亦都冇覆我有冇Non-Smoking Car同Cruise Control.但係就要我先將Credit Card號碼比佢.來回左幾個Email情況都係冇咩點變.



我唔想喺咁唔清唔楚嘅情況下Confirm佢地個Booking.又真係好唔甘心,所以我決定直接同Toyota Book.好彩佢地有地方比我問問題,起初都十五十六架,因為唔知佢地明唔明我想問咩,話哂都係用英文吖.點知係第二日就收到佢地嘅回覆,雖然比Hertz慢一啲,但係起碼溝通冇問題先啦.個回覆大致上都同Hertz嘅回覆差唔多,不過既然可以同佢地溝通就梗係直接同佢地問清楚,然後就直接同佢地Book啦.


點知佢地每答一個問題都要一至兩日,有時仲唔止添,雖然我每一次都已經將所有問題寫哂出嚟,不過佢地每一次都只係答我一個問題…我知錯啦… 玩吓玩吓都玩左個幾兩個禮拜,得出嚟嘅結果都係一樣.不過佢地就好肯定咁答我,話要Fix Non Smoking Car 就唔可以揀Model,佢地仲話所有嘅車都冇Cruise Control喎.咩話?冇可能!喺呢個時候,我真係好希望阿翻譯員可以幫到我忙.不過同佢講嚟講去,佢都話唔知點用日文問呢條問題喎.唉!時間已經唔可以比我再玩落去.為左減低傷忙,唯有Confirm Non Smoking Car 最Cheap個Range啦,起碼到時唔會失望吖嗎,因為根本就冇希望過啲咩.(最後去到日本先知點問…)




  1. 租酒店編



租酒店係全個準備過程裏面最順利嘅.可能係因為翻譯員喺呢方面嘅能力真係好高.不過我地都有啲問題唔係好知點算.好似:


第一 喺小樽究竟留唔留一晚?我地不斷聽到關於小樽嘅印象都係一個字”細”,而且札幌同小樽都好近,所以可以喺札幌嗰時去埋.不過翻譯員就真係好想Book小樽水族館附近嗰間溫泉酒店,但係最後我地都放棄左呢個唸法,因為要轉酒店真係好煩.


第二 喺函館究竟留幾多晚呢?最初我覺得函館都唔係好大,所以留一晚咩都玩哂,後來有其他網友喺留言板裏面見議我地留多一晚,佢話函館其實好靚,都有唔小地方可以影相嘅.當我一將呢件事情話比翻譯員聽嗰時,佢就馬上話贊成呢個網友嘅講法,於是乎我地就決定喺函館留兩晚喇.(後來先知呢個原來係一個陰謀嚟嘅,到而家我都仲係覺得留言嘅唔係翻譯員,就一定係佢啲Friend~~)


而酒店方面我地係揀左私人露天風呂排行榜裏面排第一位嘅:湯之川渚亭溫泉酒店.佢個website仲有英文添,都算係最易Book嗰間喇.


跟住要Book富良野落腳嘅地方,我同翻譯員都一至贊成住民宿,一來,有番啲風味吖嗎,二來,嚟富良野就梗係搵啲原始啲嘅酒店架啦.喺好多遊記入面都提到Kumasan呢個名,原本都OK冇問題,不過翻譯員就比較想搵一啲有私人廁記.後來竟然比佢搵到一間有酒店嘅Scale,而仲係保持住民宿價錢嘅Perfect地方.呢間咁Perfect嘅民宿就係Pension Furanui.仲可以用英文同佢地thru email做Booking添.


由富良野去網走,我地就揀左喺阿寒湖停一停,因為第一,阿寒湖有一間叫鶴雅嘅酒店,呢間酒店來頭唔小,連阿蔡生都話冇得頂(冇睇過蔡生嗰啲旅遊節目或是書嘅,好快啲去睇吓啦.),呢間酒店仲係溫泉酒店排行榜裏面排No.1添.二來,阿寒湖比較近我地想去嗰啲芝櫻同鬱金香公園,咁樣個行程會比較順.不過要Book呢間酒店就有啲困難,因為佢地個Website要求你要有一個日本電話號碼先接受你嘅Booking.好彩有個叫Rakuten Travel嘅website 可以幫人Book酒店,不過有一個後遺症,就係佢會不斷咁Send啲Promotional Material嘅email比你.所以最好用一個唔會點用嘅email嚟做Booking啦.


最後,喺網走我地就Book左網走湖莊,呢個Website好易Book,仲有英文添.Book佢嘅原因都係因為佢喺正個網走湖隔離,風景唔錯咁姐.




  1. 有用資料編



Forum:

北海道互助社群

呢個係一個好Active嘅社群,我有好多問題都係喺呢度搵到答案架


北海道自遊易討論區

都唔少資料,不過我放嘅貼就無人答…可能問得太過白痴,好慘


遊記:

Pancy and Skingo 的旅行相簿

呢個並唔係一個普通嘅旅行相簿,唔睇你走寶.你有呢份遊記睇都係多得佢…冇睇過呢一份咁精彩嘅遊記就冇今日你睇梗嘅呢份遊記.點都好,我地都係想同人地分享一吓我地嘅經驗姐


道央之旅 By TravelPooh

記住睇佢個留言冊啊,你估唔到咁多嘢睇架


圍威喂

想知多啲龍上町個鬱金香公園有幾靚就一定要入去睇吓喇


駕駛:

旅遊人生

租車必睇,好多高手架


北海道駕駛大作戰

佢都好多北海道駕駛經驗可以同你分享架


北海道Navi

可以話比你聽地方之間嘅距離


日本交通條例

標誌

都係標誌


仲有其他有用嘅Website:

好多北海道食嘢舖頭嘅資料


DawnDawnDog

唔知點解個名改得咁怪,不過佢都有好多北海道嘅有用資料


北海道Event List

可以話比你聽邊個時間喺邊個地方有啲咩Event


北海的魅力


JR北海道


一張好Cute嘅北海道地圖


北海道天氣

有氣溫,日照,風向,降雨量同積雪嘅資料添


北海道天氣

有七天天氣預測


北海道天氣資料


北海道花期

有哂成個北海道所有地方全年嘅花期


札幌:


札幌觀光協會

JR Tower

Steller Place

拉麵共和國

雪印Parlor本店

味之計時台

電視塔

三月拉麵

狸小路


小樽:

小樽市

壽司屋通

Wing Bay Otaru

Wall Otaru


富良野:

富良野市

富良野事務局

彩香之里

富田農場


美英:

美英町觀光協會

四季彩之丘


登別:

登別市

登別熊牧場


旭川:

旭山動物園


其他:

藻琴山芝櫻公園

龍上町芝櫻公園

上湧別町鬱金香公園


沒有留言: