星期日, 12月 30, 2007

2006仲夏北海道雲雨霧之大作戰-後記


  1. 駕駛編


    1. 日本係用右軚嘅,香港嘅朋友應該冇問題.

    2. 紅綠燈係Standard嘅,邊度嘅朋友都唔會有問題.不過唔知點解有啲日本人啲反應係比我快少少,我反應唔夠快係因為佢地紅完之後係黃同綠燈一齊着架,我估佢地可能係睇隔離線嘅燈去估行得未.

    3. 一般嚟講,你轉彎(左同右都會有機會,不過轉左邊嘅機會係多啲)嘅時候,要小心行人會過馬路,因為你同佢都係綠燈.所以要慢慢嚟,最好瞄一瞄行人嘅燈先.

    4. 去日本之前,最好搵定哂你要去嘅地方嘅電話號碼,因為喺GPS輸入目的地,用電話號碼就可以,不過唔輸入電話號碼係會好難用嘅.小心有啲地方係用咩咩觀光恊會嘅電話,唔少都係流嘅,佢真係話比你聽點去嗰個觀光恊會,而唔係你要去嘅地方.所以輸入左之後就最好Check清楚個目啲地啱唔啱先,千期唔好大安指意以為GPS或者個電話號碼一定冇問題.如果係去百貨公司,最好搵佢個Parking嘅電話,因為好多百貨公司都有冇料Parking嘅,咁咪唔洗亂咁拍囉.記住啊,六月一日起已經推行新嘅交通條例,亂拍車會即時被起訴,仲貴過你比Parking嘅錢,尤其係喺札幌同埋函館啊,我喺電視見到好多人中招之後嘅慘樣.

    5. 如果真係搵唔到電話,五十音其實都唔係太難,小心啲個字嘅四個角,可能係同個字要分開嚟入架.再唔係,喺個GPS嘅Menu係可以慢慢揀,首先揀城市,然後揀懸,再然後慢慢Break Down落去.不過我地就真係未試過咁揀而又成功,可能係我地冇耐性,又或者翻譯員真係好有信心佢嘅五十音都流唔哂咁囉.如果真係想買保險,可以買一本叫做Drive(當然連個名都係日文架啦)嘅書,好多地方都有得賣.本書有好多楂車要知嘅資料,例如由札幌去富良富要行邊幾條路,又要幾耐同埋幾多錢咁.我都係打書釘打返嚟架,不過去之前其實已經知道有呢本書架喇,同埋都知呢本書應該有少少用嘅,不過就係唔放心,所以買左一本地圖書,而冇買到呢本書.到最後就好後侮,因為本地圖書用處真係不太大,極其量都係可以比我地睇吓同下一個站嘅距離有幾遠,可唔可以信GPS嘅時間咁.好彩好多Seven都有呢本書,如果唔係有好多地方我地都可能去唔到,例如網走嗰間食蛋包飯嘅地方…本書個日文名應該係(ドライブ),封面係綠色嘅,裏面係好多電話號碼同埋少少圖咁啦.

    6. GPS其實都好準確吓,就算係荒山野領,都冇咩大問題,只係試過三次老點姐.第一次係叫我向後行,不過明明係一條單行道,所以我都冇聽佢點.第二次係話我前面冇路,不過我明明行梗,點會冇路呢.第三次係點我行一條掘頭路,但係我就覺得情有可原,因為條路係比山泥掩沒左.最大嘅問題反而係市區.原因係紅綠燈太多,個GPS最唔準就係當你加速又或者減速太急,喺咁嘅情況底下,佢係會估計錯誤,所以你就會有機會Miss左個路口.所以轉彎嗰時就慢少少,咁就多數冇問題架喇.

    7. 如果可以嘅話,就記住裝返個DrEye.因為有啲Website就算係用www.excite.co.jp都Translate唔到架.唔係因為Translate得差,而真係Translate唔到.例如豐田個Site,www.excite.co.jp就只可以Translate到個FrontPage,一入到去Book車嗰頁就Translate唔到,因為佢係用HTTPS.但係我用DrEye就成功Translate哂,我就連所有ComboBox嘅Value係講梗咩我都知,呢樣嘢係連你Copy And Paste個Page去www.excite.co.jp都做唔到架.

    8. 大家最關心嘅都應該係快相嘅問題.我喺北海道只係見過三個快相,不過喺嗰三個快相前面一百米左右,已經有路牌話比我聽前面有快相,叫我地小心啲咁話喎.放心,係用漢字寫嘅,如果唔係我都中左架喇,好彩姐.不過喺函館返札幌喺道央自動車道嘅時候我經過一個好似係快相嘅東西,雖然佢就冇閃到,但係我GPS個Console就係咁響,直至我架車去返安全車速為止,真係唔先點解.

    9. 路牌方面.喺道央自動車道經常見到三種路牌.第一種已經成日喺呢編遊記裏面提住,就係動物出沒注意,流嘅居多,冇咩特別.第二種就係雪軚交替場所,對我嚟講係冇意義嘅.而第三種係我之前講過要話比睇梗嘅你知嘅,就係”自動速度取締道路”喇,如果你要問租車公司關於Cruise Control嘅嘢應該係好啱用嘅,我都話冇可能冇架啦,不過就遲左少少先知咁囉,希望幫到你啦.





  1. 洗費編



今次可謂超級超出預算嘅表表姐…所以返香港之後就過住啲破產嘅生活…好慘.


團費: $11,000.00

住: ¥91,350.00

租車: ¥61,425.00

高速公路: ¥12,850.00

停車場: ¥2,890.00

油: ¥14,470.00

食: ¥55,447.00

零食: ¥15,874.00

入場費: ¥8,320.00

Shuttle: ¥18,720.00



當然仲有好多其他洗費,例如買書啊,化妝品啊,衫啊,同埋R左嗰啲咁,都係不便公開,而亦唔係少,你話慘唔慘喇.




  1. 網頁編



其實今次花咁多時間做呢一個網頁出嚟,有少少都係因為我個人想練習下點樣做一個比較Fancy嘅網頁,而唔洗用到Flash咁重磅嘅Tools.而今次呢個網頁係用左好多Dojo Toolkit嘅Widget.



有用Layout Container,Content Pane同Fish Eye做嘅Menu啦.

有Dynaic Update嘅Link Pane做Body同用Title Pane做嘅Collapsible Paragraph啦.

最後就有用Slide Show做嘅Photo Album啦.不過我都知可能咁樣Present啲相會比較難睇啲,所以其實每頁我都放左條Link去Yahoo Photo個相簿度,等你地可以睇得開心啲.而所有Body嘅相都可以Collapse,等你地可以方便啲Print出嚟.希望可以幫到Plan梗出北海道嘅你喇.



  1. 免費網站編



我地已經破左產,所以都冇錢Host我地呢份遊記,喺咁嘅情況底下,我就Source左一啲免費Hosting嘅Website,不過都唔係一凡風順,你都知我地通常做咩都會遇到唔少問題架啦.

www.geocities.com


呢個出名嘅免費網站真係好好,又好快,所以好多人用吓.不過我就遇到二個難題.

第一,我揀來揀去都係有好多相槪同你地分享,啲相點Trim都有二十幾MB.而Geocities就最多比二十MB我,所以好難搞.

第二,Geocitiies係冇FTP Account比我呢啲免費嘅用戶Manage啲Content嘅,唯一可以用佢嗰個Web嘅Interface去一張一張咁Upload,不過我淨係個DojoToolkit都有幾百個File,點搞啊?


www.gig4free.com


呢個出名嘅免費網站都唔錯,都好快,又有FTP Account,不過我就遇到一個難題.

個Website唔係好夾我嗰啲Dojo嘅Javascript.


www.awardspace.com


最後比我搵到呢個免費Hosting嘅Website,佢有齊哂我要嘅Feature,啲Javascript又冇問題,不過就係慢左少少,不過無辦法喇,鬼叫淨係得呢一個免費Hosting OK無問題咩.





  1. 後記中嘅後記



本來個遊記無咩大問題,但係自從我upgrade左去vista之後,就唔知點解有時會load唔到,但係firefox就咩事都無。雖然我唔鍾意M$,不過主流始終都係IE,無得講。似乎dojo同IE嘅compatability真係有少少問題,而且有d friend佢用IE6都話唔work。。。



無幾耐之前Yahoo Photo又無啦啦要收錢,搞到我要轉過去picasa,但係花左咁耐打左咁多相嘅caption咪又要打過???唉。。。



awardspace本來都無咩大問題,但係asia load佢就有d慢。。。。



為左解決以上嘅問題,我就唯有花左少少嘅時間將所有content dup一份過嚟blogger,如果過程中有咩錯失,就煩請留個comment比我,見字必覆。