星期日, 12月 23, 2007

2006仲夏北海道雲雨霧之大作戰-第五日

五月三十日...函館原來都係Shopping嘅地方 - 天氣(陰陰地又冇咩雨咁囉)

五稜郭公園有靚女

一早起身第一件要做嘅事就梗係浸一浸啦.浸完之後成個人精神哂,亦都好肚餓,跟住就梗係去食早餐啦.一落到去,就比個無敵海景給吸引住,唔洗問阿貴,就梗係霸返個海景位先啦.講返個早餐,一般美式嘅早餐加少少日式年糕,同溫泉蛋,最令我驚喜嘅就係個Yogurt,入面竟然有果肉添,真係好好食架.

食完早餐就向住我地第一個目的地〔五稜郭公園〕出發.由酒店去五稜郭公園全程都只係要四個字左右.離好遠你就會見到五稜郭塔,都唔會點行錯路.上塔係要比840Yen入場費,有啲貴.上到塔上面望返落嚟都好靚,塔上面又係有Souvenir賣啦,有關於五稜郭公園嘅歷史啦,有五稜郭公園嘅模型啦,仲有得睇相添,都只不過係300Yen咋,仲平過廟街,可惜我地聽唔明吖.不過上面最吸引人嘅都係地面嗰塊玻璃,望落去都幾驚架.落返嚟之後又係Souvenir時間.咦,明明個Topic話有靚女架,點解提都冇提過嘅?原因好簡單,睇完相你都仲問呢個問題咪即係你唔認同囉…

究竟係睇風景定係Shopping架?

跟住我地就用左九秒九嘅時間去睇風景喇,包括:-

八幡”土反”,遺愛幼稚園,東正教教堂,仲有兩間唔知叫咩名嘅教堂咁囉.

睇完風景有咩做?咪係去金森紅磚倉庫Shopping囉.

Shopping完就去左函館裏面我最開心嘅地方,就係函館朝市一間叫巴丼嘅食堂.佢有個叫四色丼嘅飯,簡直係人間極品.而且價錢仲係比二条市場個o-Toro丼平,只係要1880Yen,材料方面有海胆啦,蟹肉啦,帶子啦,仲有蝦添.可能因為所有嘅材料都係我鍾意食嘅,所以我直程想Encore添,不過佢嘅份量都唔少,所以我唯有放棄呢個咁誘人嘅想法喇.退而求其次,我地就叫左個牡丹蝦Sashimi,真係好大隻又好好食架…

食飽又再返去金森紅磚倉庫繼續Shopping,點解?因為都未行明治館…明治館嘅地下基本上係賣玻璃嘅.而樓上呢,竟然係有一間好大嘅精品店,仲要係主力賣龍貓系列添.唉,翻譯員其實已經有齊全個Collection,不過比佢再見到,佢都仲係話好想再買喎…而我地行完樓上之後,竟然仲花左好長嘅時間係樓下買玻璃擺設做Souvenir.今次我地又再喺金森紅磚倉庫消磨左兩個鐘頭咁多啊…

跟住我同翻譯員就喺決定下一站嘅目的地時,有以下嘅對話:

對話

冒險家:“跟住去邊好呢?”

翻譯員:“你話事喇.”

冒險家:“不如去大沼國家公園吖”

翻譯員:“…有咩睇架?”

冒險家:“都係啲天然嘅風景咁囉…”

翻譯員:“去嗰度要幾耐架?”

冒險家:“大概一個鐘咁上下啦.”

翻譯員:“嘩,咁遠架,唔好去喇.”

冒險家:“…咁而家有咩做啊,我地唔係話夜啲先上函館山架咩?”

翻譯員:“去丸丼今丼吖,東京嗰間太多香港人去,啲Common嘅Item成日都賣哂架.”

冒險家:“吓?函館有丸丼今丼咩?”

翻譯員:“梗係有啦,我喺網上面見過喇.”

冒險家:“…但係我地本書都冇介紹,又唔知電話,點去啊?”

翻譯員:“唔怕,入五十音咪得囉.”

冒險家:“…”


唔洗兩分鐘佢已經用五十音Set左個目的地去丸丼今丼,而今次係佢第一次咁快就可以用五十音Set個目的地嘅,簡直破哂佢自己嘅記錄.

就係咁,我地就去左丸丼今丼,而翻譯員仲真係買到佢喺東京買唔到嘅RMK 58號同11號嘅好似係眼影嘅嘢.而我喺冇哂佢辦法底下,唯有又搵地方坐底食嘢喇.不過都算我好彩,竟然比我搵到一間咖哩天婦羅蝦飯,仲要都幾好食吓架,原本惡劣嘅心情馬上好返起嚟.不過可能心情始終都唔係好OK,所以我又再唔記得影返張相就食左個飯,好彩今次門口有個Sample可以比我地補飛姐.

從函館山往下望就係人都話靚 – 我就話好…白囉

時間都只係四點半多啲,翻譯員就決定去函館山睇夜景.經過今朝嘅大沼公園事件之後,我就決定左唔再比意見,費事失望啦!早就雖然係早左一啲,不過上面都有一間餐廳可以比我地坐吓等天黑,都幾好吖.一路上我地都覺得唔係好對路,但係又講唔出係咩原因.只係十數分鐘嘅車程已經到左函館山個纜車站,翻譯員第一時間埋去Counter買飛,不過個Counter姐姐就舉高一個牌而唔賣飛比佢住,牌上面係咁樣寫”因為大霧關係,山頂景觀將會受阻.”,嘩,個姐姐真係叻,竟然唔洗問都知我地係要睇繁體字嘅人.見完個咁多繁體字嘅牌之後,我先知道我地覺得唔係好對路嘅原因,原來係因為我地望來望去都望唔到個函館山頂…喺咁嘅情況下,我地都覺得係要再唸清楚先,因為上山纜車飛係要1000Yen一個人,都唔係話少錢.喺下面十五/十六左一陣,當然係一邊睇Souvenir一邊十五/十六啦.大概行左十多分鐘左右,最後我地都係決定上山.一來今晚係最後一晚喺函館,二來我地都可以上去行吓商場睇吓嘢咁,再唔係咩,又可以喺餐廳飲吓嘢等啲霧走,而我就多一個Consideration,就係我明知而家唔去,翻譯員返到酒店實唔會再出嚟.

就係咁,我地就買左飛上山頂喇,上到架纜車已經有少少後悔.原因係,第一,架纜車比想像中細左少少,而且仲要係得一架上,一架落添,山頂上面地方都應該唔會太大.第二,架纜車原來係冇得坐架,我都知我的而且確係懶左少少.第三,架纜車好快就入左入去霧裏面,咁即係話啲霧都幾厚吓…冇計啦,都比左錢上去,唯有睇吓上面有幾多嘢行啦.一上到函館山頂就馬上知道[瀨嘢]…原來上面得一間賣Souvenir嘅舖頭,仲要唔係好大添,跟住就得兩間餐廳(有一間餐廳仲冇開門添…)同一間介紹函館山嘅劇院,入去劇院即係浪費時間,因為都聽唔明.唯有行吓嗰間賣Souvenir嘅舖頭啦,不過你估都估唔到喺呢間舖頭,賣得意公仔大鐘仲平過喺下面金森紅磚倉庫買添.原本我地都有啲心郁郁想買佢返香港,因為真係幾底,不過個鐘真係大左少少,所以我地嘅理智終於喺呢場戰爭之中勝出左,結果都係冇買到…原本都唸住入去間餐廳裏面坐喺度等啲霧散,不過見半個鐘之後啲霧仲好似濃左…最後都係決定唔喺度浪費光陰,馬上打道回府,返酒店食飯同勁浸溫泉喇…唉!而家我地先知原來香港太平山嗰個老襯亭真係好大,好多地方比遊客行同Shopping,而我仲覺得架纜車真係好底搭添.

返到酒店同前台講低左幾點食飯,之後又係浸溫泉嘅時候,浸到真係唔想走.落到去,佢地亦都好準時咁準備哂我地嘅晚餐.今晚嘅晚餐基本上係同尋晚一樣,都係咁多,不過啲款式就唔係好同吓,起碼冇蝸牛Sashimi先啦.食到最後一個主菜,燒銀雪魚,佢地竟然無跟沙律漿.我地唯有叫佢地比啲沙律漿我地啦,冇沙律漿嘅燒銀雪魚就點都好似少咁啲嘢.唉!但係合我兩二人之力,又Saladore Source,又Saladore,講到口都乾哂,佢地都係搵左啲唔知咩生果漿嚟比我地,為免遭天遣,我地決定放棄.點解會遭天遺?因為佢地已經拎左三種唔同嘅漿比我地喇,不過都係冇一種中,再係咁落去會好浪費食物,所以咪怕會遭天遺囉.就係咁,我地又好無聊咁浪費左一日喇.

我的Picasa相薄

行程

湯之川渚渟溫泉酒店 8:35 -> 五稜郭公園 8:46/10:00 -> 八幡”土反”/遺愛幼稚園/東正教教堂 10:13/10:30 -> 金森紅磚倉庫 10:32/12:00 -> 函館朝市 12:20/13:06 -> 金森紅磚倉庫 13:10/15:00 -> 丸丼今丼 15:15/16:10 -> 函館山 16:45/17:35 -> 湯之川渚渟溫泉酒店 17:59

沒有留言: