星期日, 12月 23, 2007

2006仲夏北海道雲雨霧之大作戰-第一日

五月二十六日...終於出發啦 - 天氣(陰陰地又有啲太陽咁)

出發啦

其實咩天氣都唔緊要,因為今日唔係搭飛機就係搭車,一大早六點半已經要帶住一個既病且累嘅身軀出門搭的士去機場.飛機仲早左小小到成田空港添,不過好多人入境,要用左一個鐘頭先可以過到個海關.一攞完行李,翻譯員就一枝箭咁衝左去排隊買Shuttle飛去羽田空港,當時嘅時間係3:45分.好可惜,最近嗰班車就真係唔會遲唔會早咁喺同一時間開出 ,即係3:45開出,唉!下一班車就係4:25 開,其實我地都有啲心急,因為我地係要搭6:10分開個班飛機飛去札幌,而Shuttle去羽田空港又大概要一個鍾頭,又唔知星期五會唔會塞車,去到仲要過Security Check,又唔知要行幾遠,又想有時間食少少野,所以時間其實唔係有好多.不過冇計啦,唯有買4:25嗰班啦,
唔通搭的士咩.

轉機無間道唉

去到日本喎,所有嘢我都梗係會交哂比翻譯員去處理架啦,其一,係因為呢啲應該係翻譯員嘅工作,如果唔係埋到Counter,佢同我講日文嗰時我都唔知點答.二來,喂,日本個個男人都係咁將啲工作交哂比啲女人做架啦,幾威啊.當翻譯員排隊買飛嘅時候,我就梗係把握時間企埋一邊睇吓”風景”啦,點知突然聽到翻譯大聲咁叫,我仲以為要喺日本用我唯一識嗰句日文(Bagayalo)添.一睇之下原來翻譯員前面嗰兩個日本婆唔記得左佢地個靚靚Gucci大皮夾,翻譯員只係大聲提佢地拎番啲行李姐.


買完飛覺得有小小餓,但係時間唔係太多,唯有買小小零食頂吓肚喇.食吓食吓突然發現時間已經到左4:10分,因為我地坐正喺買Shuttle個Counter前面,見到好多人去買Shuttle飛,心唸會唔會好多人搭而上唔到呢班車呢,如果趕唔到呢一班車就好可能趕唔切搭6:10個班飛機.於是乎就馬上同翻譯走去Shuttle個站度,最多上車先繼續食零食囉.喺行梗去車站嘅時候同翻譯員吹水問佢:

對話

冒險家:(嘩!我真係好鍾意呢個名)”喟!你咁鍾意Gucci,點解唔靜靜雞攞走埋個靚靚Gucci大皮夾啊?”
翻譯員:“係喎,點解我唸唔到呢?話唔埋仲有好多化妝品送添.唉!”


唔好鬧我住….


呢個故事未完架…


喺翻譯員都未講哂句嘢之際,我地就見番個靚靚Gucci皮夾同嗰對日本婆… 原來佢地都係搭同一班車去羽田空港.好彩冇貪小便宜姐,如果唔係就可能要試下日本個監獄嘅滋味…呢個故事其實係教訓你地,做人唔可以貪小便宜,路不拾為係唔啱架.


講番轉頭,好彩我地嘅明智決定,當我地去到個Shuttle站嗰時,已經見到好多人喺度排隊,不過拍喺度架Shuttle就唔係去羽田空港嘅.咁我地咪唸住等陣先去排囉.不過我就覺得有啲奇怪,點解佢地一啲都唔似會上呢架車嘅?原先唸住叫翻譯員去問清楚,不過佢好似唔係好記得日文點講咁,可能係未Warm Up嘅關係,所以佢唔敢去問.於是乎我就做左一個喺今次個Trip嚟講,最正確嘅決定,就係唔理三七二十一,走左埋去排隊喇.哈,你都咪話唔驚啊,原來我地係最後兩個位…


好準時咁上左架Shuttle等開車,點知架Shuttle比前面嗰架頂住,足足遲左成十分鍾先開得出,我地個心就更加急.架Shuttle終於喺五點半先到羽田.

恐怖襲擊?

一落車就梗係睇下班機有冇Delay啦,心唸,如果班機Delay左就馬上去擦餐飽嘅.點知根據Display嘅指示,班機係On Time仲要我地馬上去Check In添.我地梗係唔敢唔馬上照指示做啦,嗰啲地勤好Cute,當我地Check in嗰時翻譯員同佢地講英文,佢地就係咁笑係咁笑,仲要係好開心嗰隻喎,真係令到我有啲變左做明星嘅感覺.

Check In完啲行李之後覺得仲係好肚餓,所以話零食呢樣野真係唔可以用嚟醫肚架.時間無多,我同翻譯馬上開Walkie,然後分頭尋覓心頭好,當然都係零食啦,鬼叫冇時間咩.以翻譯同我嘅身手,唔洗十五分鍾,我地已經將所有目標都盡收其下.六點都未到我地已經入到閘口.

因為自從九一一之後,機場啲Security Check比平時嚴謹左好多,所以離遠已經見到排隊等Security Check.排左五分鐘左右就到我地,比起我地年頭返香港嗰時已經快左好多,所以仲唸住可能已經放寬左.點不知個Guard係咁指住我個背囊又口噏噏咁都唔知佢講咩.咁我咪開左個背囊比佢自己睇囉,點知佢係咁指住我枝水又指住張抬係咁口噏噏咁,我估佢係叫我張枝水放上抬.放左枝水上抬比佢望完一輪之後佢又做左一個飲水嘅動作,我估佢係叫我飲比佢睇.真係求之不得,鬼死咁口渴,於是咪即刻飲比佢睇,然後佢先肯比我地走咋,起初都覺得洗唔洗咁大陣像啊,點不之返到嚟香港之後睇電視又話有恐怖襲擊,仲話係用Ipod去引爆一支液體炸彈添,先知原來佢地係有先見之明姐,吖!又或是係佢地其實仲早過美國收到風呢?

終於都比我地過左個Security Check.吓?點解個Display個時間係…….六點半嘅?“Call Lau Yeah”.早知唔洗趕到連廁記都冇幫襯啦.唉…吓?點解喺幫襯完廁記之後個時間一變再變咁變成六點四十五分架?有冇搞錯?

真係人算不如天算,你唔會估到我上到機都仲要等到差唔多七點先起飛…日本啲行班唔係好準時架咩?Why Me?我係唔係應該Check吓通勝,睇吓今日係唔係破日?又或是今日不宜遠行呢?喺嗰個時候,我嘅腦海裏面只係唸到一段經典對白,就係”三個字之後又三個字,三個字之後又三個字,一個鐘都嚟緊頭喇老闆,究竟仲要我等到幾時先至起飛啊”.

係飛機上面,坐喺隔離,有一班日本伯伯同婆婆.佢地起左機冇耐,就馬上攞啲包得好靚同埋好香嘅壽司出嚟開餐.因為當時我地都好肚餓,所以就立即攞啲零食出嚟食.起初都覺得好慘,人地就食壽司,我地就食零食…真係好悲涼(即係既悲哀且凄涼).突然之間翻譯員叫我望吓頭先嗰班伯伯同婆婆,只係見佢地手指指起勢咁指住啲未食完嘅壽司,又口噏噏咁,我地嘅悲涼感覺就立即消失左一半,可能係因為有人陪嘅關係呱,亦都可能係因為戥佢地唔開心呱.

終於到左北海道

去到新千歲機場已經係八點半,個肚仲鬼死咁餓添,冇計啦,全日都只係正正式式食得嗰一餐,仲要係唔好食嘅飛機餐添.事發嘅時間,仲要已經係今朝喺香港飛東京嗰時添,計吓計吓,冇十個鐘都有成九個鐘,所以已經冇任何時間可以再浪費喇,馬上跑左去買巴士飛去京王.又比我地上到八點三十分嗰班巴士,仲以為一切一切嘅黑氣都煙消雲散,誰不知呢個只不過係一個惡夢嘅開始…

根據旅遊書上嘅記載,巴士大概係七十分鍾嘅車程,不過實際時間當然係因應當時嘅交通情況而定啦.比起地鐵,大概慢三十分鐘左右,不過下一班地鐡要成十五分鍾後先開,一加一減,都只係慢十五分鐘,仲要唔洗張啲行李搬上搬落,最好嘅仲係Door To Door,因為Shuttle直情去到京王門口,唔洗拖住啲夾行幾條街,點計應該都有So.

已我嘅觀察所得,當時嘅交通應該算得上係暢行無阻.唉,竟然喺啲咁暢通嘅交通情況下,我坐嘅巴士都要十點先可以到達札幌京王酒店.全程大概都用左九十分鍾左右,唉!所以話有時旅遊書講嘅嘢真係信唔過,可惜當我地知道嘅時候,已經係太遲喇.全程我就同翻譯員喺咁搵自己嘅位置,無他嘅,都係好無聊同埋想睇吓幾點有飯開咁姐,而且成個鐘坐喺架車上面冇嘢做,又訓唔著.唉,真係好慘架.

札幌Keio

成日都係食得嗰一餐鬼咁難食嘅飛機餐,真係肚餓到暴.Check In完唸住第一時間放低哂啲行李就馬上去食番餐飽嘅先,點知一上到房就比張按摩椅吸引住,影完一輪想之後就第一時間要試下張椅有幾舒服.呢一日裏面嘅辛勞,係一輪按摩之後立時消失左一半.

喺我按摩期間,翻譯員就好似小朋友咁,不斷咁睇吓間酒店有啲咩新嘢,每隔一段時間佢就會大叫一次,內容分別有:

“嘩!個LCD電視係Sharp架,明牌即係明牌,係清啲喎.”

“嘩!你後面有一部空氣清新機啊.”

“嘩!浴鹽都有喎,今次冇死喇,一陣間要試吓先.”

“嘩!個廁記有個Remote架…咦!原來係用嚟Control點洗Pat Pat架,咁都得?”

“嘩!洗唔洗咁環保啊?沖水都要分開大同開細?咁大中有細點計先?”

“嘩!個冷氣有得Set溫度喎,喺日本好似好少有喎.”

初探札幌

因為實在係太肚餓,按摩完之後,我地就真係一枝箭咁跑左去搵嘢食.竟然連之前準備好嘅旅遊書都唔記得帶,就行左出去.冇計啦,唯有碰下運氣.行左三四條街,見到間間舖頭都關左門,原來真係冇咩運行添.唉!唯一一間有開嘅舖頭竟然係中國菜?打死我都唔會係日本食中國菜架啦,仲要個樣睇落唔係平添.

行吓行吓終於行返去JR Tower對面嗰一間立食嘅街邊麵擋,其實一早都見到呢間麵檔,不過真係未食過呢啲企喺度食嘅鋪頭.但係點鬥都係鬥唔過個肚,我地唯有嘗試我地人生裏面嘅第一次立食.只有三種麵可以揀,翻譯喺未經我嘅同意下就幫我叫左個味噌拉麵.起初我個心仲有啲怪佢,仲咩唔話比我聽有啲咩味可以揀,但係當我食完第一啖同佢傾完一陣之後,我開始明白原來翻譯員都係為左我好先唔比我亂嚟…原來另外兩種拉麵,第一種係鹽味,唔係吖嗎,味噌已經咁鹹,鹽味係人食架咩?第二種係油拉麵,Sorry我對佢嘅興趣真係不大.不過其實個麵除左鹹啲之外,麵質都算OK.後來我地先知原來可以叫老板娘加湯架,因為我見到隔離個日本仔咁做囉.不過翻譯員話唔知點講喎,冇計啦,唯有快快趣趣食完,拿拿淋去買d野飲啦.

原來真係有暴走族架

行吓行吓,比我地見到一間Internet Café,價錢係300Yen一個鐘,都幾Ok,因為小弟喺臨放假之前有啲Project Launch左.啲嘢就係咁架喇,放左喺度成年喇,冇聲冇氣咁,莫講話Launch,連Update都冇個啊.你一話去旅行咩,佢又話咩好Urgent啊,要即刻Launch喎,唉!真係唔係好放心,所以咪叫翻譯員同我一齊上吓網.點解叫佢一齊?如果唔叫佢一齊我點識同嗰啲人講啊?再者,翻譯員都可以飲吓嘢,同埋睇吓啲佢最鍾意嘅日本時裝雜誌吖嗎.誰不知嗰個Internet Café Staff嘅英文係我喺日本見過最好嗰啲添.結果我地兩個玩左一個鐘都係800Yen落樓,雖然唔係好知佢條數點計,不過都幾底吖.上完網就梗係急急腳返酒店繼續按摩然之後就早啲訓啦.

係門口已經聽到有好多電單車嘅聲,仲好鬼死嘈吓添,初初以為係有幾架電單車想Show Quali姐.點知我地出到嚟睇到好多架電單車啊,仲要一路行都仲有,佢地全部都蒙住哂面,又個個都載住個人喺後面,而後面嗰個人仲係楂住枝棍係咁Fing係咁Fing,最離譜係佢地根本就唔睇燈,係咁衝係咁衝,真係有啲驚,好彩好快就去到酒店.估都估唔到係咁刺激嘅,直情好似睇梗GTO咁.

我的Picasa相薄

行程

香港 9:10 -> 東京成田空港 3:45/4:30 -> 東京羽田空空港 5:30/7:00 -> 札幌新千歲空港 8:30 -> 札幌京王酒店 10:00

沒有留言: