星期日, 12月 30, 2007

2006仲夏北海道雲雨霧之大作戰-第+日

六月四日...返香港 - 天氣(都走咯,咩天氣又有咩分別吖)

又要返香港喇

今日唔洗講都知只可以小Shopping一吓,然後就要去機場,我地揀Metropolitan嘅原因,主要係因為佢有Shuttle去機場,不過Shuttle要成三千Yen一個人,真係肉都赤哂,兩個人要成六千Yen喎,真係夠錢租番架車楂一日.不過當我地尋日買Shuttle飛嗰陣,個姐姐係都要賣一點半嗰班車,佢話怕會塞車喎.其實我地係搭六點八嗰班機嘅,所以想晏少少先去到機場,不過其實都唔係有好大分別,多出嚟嘅時間都唔夠去新宿,唔好講話來回啦,所以就由得佢點話點好喇.一早起身就去左Metropolitan Plaza 嗰間Excelsior Café食早餐,不過真係好鬼貴,食左成八十蚊港紙,只係食左一人一件三文治同一杯奶,仲要冇分吸煙同非吸煙區添.都唔明,早餐姐,佢地洗唔洗扯到咁盡啊?搞到我地食完之後仲成身煙味添.唉!之後咪又係翻譯員行Tobu嘅時間囉,真係無聊到死.我梗係講我自己啦.下次我真係情原比多千幾蚊買直航機,唔洗等我無聊左日幾,仲有就係唔洗徙哂啲咁寶貴嘅假期吖嗎,當然都係講梗我自己啦.最緊要就係都唔洗特別安排Shopping嘅行程比翻譯員囉,因為原來邊度都有得Shopping架.我真係好懷念沖繩,因為嗰度真係咩都冇得Shop架...




今日嘅重點就係食下午飯嘅地方.佢其實係一間食拉麵嘅舖頭,不過佢嘅拉麵水平只係一般,個拉麵上枱嘅時候,啲餸(例如义燒拉麵嘅义燒同埋啲蛋啊)都仲係凍嘅添,真係比較失敗.我咁都仲要再去(冇錯,我上次去池袋已經幫襯過呢間咁嘅舖頭架喇),又仲要介紹呢一間咁失敗嘅舖頭,梗係有原因架啦.原因其實係好簡單,就係佢竟然有一味好好食嘅菜,真係值得一試再試嘅,呢一味咁令我回味嘅菜名係叫做”炸雞”.原本只係平平冇奇嘅一個炸雞,竟然比一間咁嘅舖頭,做到色香味俱全.一般嘅炸雞多數都係炸到乾哂水,而佢地嘅炸雞係仲有肉汁嘅,所以佢地唔洗靠哂啲味精,唔係話佢地無落味精,不過啲味精嘅味絕對唔會蓋過哂啲雞味,好似KFC咁姐.我本人就比較鍾意食呢個炸雞多過咩KFC多多聲喇,不過翻譯員就唔係好同意囉.



去到機場Terminal One,原本唸住會好細,咁早去到都唔知點打發事.因為之前都去過一次,感覺係冇咩嘢行.點知一落到車,仲以為個司機去錯地方添,因為同我地之前去過嘅Terminal One完全唔同哂,突然之間,翻譯員好似醒左咁,話咩”好似喺網上面都聽過人地話Terminal One會從新裝修過,真係估唔到時間會咁啱架添”.唔洗問阿貴,又係勁Shopping嘅時間啦,我有咩做?咪又係坐埋一邊等囉!Shop到攰攰地,就食番個麥記囉,不過其實我地一早都計劃好要嚟食麥記嗰個蝦漢堡架喇,因為真係好好食架,哈哈哈.就係咁,今次個北海道九天團就完滿結束喇.多謝哂收睇,希望唔會悶親你地啦.拜拜.



我的Picasa相薄

 





行程

Metropolitan Hotel -> Tobu -> 天下一品 -> Metropolitan Hotel -> 成田空港 -> 赤立角機場

沒有留言: