星期日, 12月 30, 2007

2006仲夏北海道雲雨霧之大作戰-第七日

六月一日...狐狸仔都好Cute吓喎 - 天氣(陰陰地咁,不過越來越凍)

原來美瑛嘅四季彩之丘仲靚架

一早七點起身食早餐,好奇怪,唔明點解係食生果做頭盆.跟住就係好正常嘅美式早餐,即係腸仔抄蛋加沙律,仲有個餐包食同埋有杯好好飲嘅奶飲咁囉.不過佢地都唔知點解興早餐飲湯…我地都覺得怪怪地咁,不過味道都唔錯.其實我地都仲未決定跟住去旭川定去邊好,因為尋日去Farm Tomita都冇想像中咁靚,所以更加唔知去唔去四季彩之丘好,雖然我個人就好想去旭川個動物園,因為好似話同其他動物園唔係好同,話好似可以比到你好近啲動物咁話喎,之但係又真係好想睇花.唉!點算好呢?



最後我都係決定左去睇花,而旦仲成功遊說到翻譯員去四季彩之丘添.因為好順路,而且我真係唔死心,因為睇人地啲遊記,個個都話六月頭富良野係應該有啲嘢睇架,冇理由係咁架嗎.一如以往,GPS又話要下晝一點先到四季彩之丘,都咁多日咯,冇理由仲唔知個時間係流架啦.一個鐘多啲就到左美馬牛小學,我就覺得呢個竟點冇咩特別,所以只係停一停車,影張相就算.再楂多幾分鐘就去到四季彩之丘,四季彩之丘個門口比較平凡,冇咩特別,富田農場個門口有氣勢好多.



初初見到個門口都有啲驚自己又揀錯架,點不知一入到去差啲仲嘩一聲叫左出嚟添.佢喺門口已經擺左一個好Cutie嘅稻草人比人影相,後面又係延綿不絕嘅田野,真係好好Feel.佢地仲種左好多好多鬱金香,仲有少少薰衣草添,有啲唔知佢叫咩嘅花,好似係太陽花,都幾靚架.佢地賣Souvenir個度仲放左一個真嘅蜂巢,當然係冇蜜蜂架啦,唔好講笑,我咁大個仔都未見過真正嘅蜂巢係點,今次真係眼界大開.唔洗講都知跟住要睇下Souvenir啦,不過都算好忍得手架喇,淨係買得少少乾花就肯走喇.




原來狐狸係咁Cute架

其實佢都好心急,因為下一站就係全個行程嘅重點之一:龍上町芝櫻公園.上到車第一時間Set個GPS去龍上町芝櫻公園睇下要幾耐,都知唔準架喇,不過冇唸過要五個鐘姐.之前已經覺得去富良野嘅路好原始,點不之原來去龍上町嘅路仲原始.行左個幾鐘,見到路邊有好多地方,都鋪滿一層層灰白色嘅物體.睇落都幾污糟吓,不過翻譯員一眼就認出係〔雪〕嚟架喇.我咁大個仔都未見過真嘅雪係點架,真係幾開心吓,不過翻譯員就係咁話我大鄉里喎,車!未見過雪唔得架.其實早就應該估到係雪嚟架喇,因為我地喺架車入面都發現越行越凍,仲有就係原先我地放左少少朱古力喺架車前面,唸住肚餓可以攞嚟食,方便啲吖嗎,但係喺函館嗰陣,比太陽哂到溶溶地,點不知一嚟到,啲朱古力就硬番哂,你都咪話唔凍,真係成個雪櫃咁,唔怪得凍到我地都要馬上著哂啲衫上身啦.



原本都考慮落唔落車睇吓咁.不過睇真啲之後就打消左呢個念頭,因為真係好〔污糟〕啊.行吓行吓仲見到對面山頭原來都鋪滿哂雪添,都幾靚吓,最後決定左喺一個最好View嘅地方停低架車影番幾張相就走.停車影左一張相之後就直情想搞低司機隔離個窗去影,因為隔左個窗點睇都好似唔係好清咁,正當我隻手放喺個電動車窗制嘅時候,我睇到有一隻狐狸企到正喺門外面,又望到我實一實,佢仲要係企得好近個隻添.我梗係唔放過呢個機會叫翻譯員幫佢影番張相先喇:


 


對話

冒險家:”還掂都冇車,不如搞低我隔離個窗再影多幾張相,隔住個窗好似唔係咁清咁.”

翻譯員:”好吖.”



冒險家:”嘩!有一隻狐狸啊.”

翻譯員:”喺邊度啊?”

冒險家:”呢,咪喺正車門外面囉,佢而家望到我實一實啊,好彩冇開窗姐.”

翻譯員:”~~~~”

冒險家:”佢好Cute啊,好似未訓醒咁,啲毛亂七八糟架喎.”

翻譯員:”~~”

冒險家:”快啲攞部相機同佢影番幾張Close Up啦”

翻譯員:”好驚啊,〔快啲開車呀〕!!!!!!!!”




 





我收到Order之後就馬上開車駛前啲喇,因為我真係唔係好死心,想同佢影番幾張沙龍咁囉.駛到一個安全距離之後,我又停低左架車,正當我問翻譯員攞架相機唸住今次親自操刀嘅時候,佢竟然向住我地跑過嚟喎.翻譯員見到咁嘅情況就梗係又叫我快啲走啦,我見佢咁驚咪又再駛前多啲,希望用最後機會睇吓可唔可以最少影到一張咁多啦,點不知已經到左個灣位,仲有架車係後面嚟梗添,唉!就係咁,我地就白白咁浪費左一個咁好嘅機會,同一隻野生狐狸影番張沙龍喇.



其實一路上都有好多動物沒出注意架喇,不過個公仔係隻鹿嚟嘅姐.之前仲有狐狸出沒注意啊,熊出沒注意啊咁.喺富良野仲有好Cute嘅松鼠出沒注意添.翻譯員嗰時仲係咁話都唔知係唔係真嘅添,一路都淨係睇到牌,連鬼影都唔見多隻咁話喎.你話如果跑隻熊出嚟真係唔知會點.因為一隻狐狸連一隻狗都打唔贏,仲要見到佢鬼死咁細隻添,就算要同佢打過都唔一定會輸,所以我先至有咁鎭定,不過如果出嚟嘅係一隻熊,我相信我都未必有咁鎭定,如果架車比佢隻熊掌打中,我唸都可能頂唔順,想信可能會反…唸起都驚驚地.




龍上町芝櫻公園真係好大架

行多半個鐘左右我地知道已經好近個芝櫻公園,千其唔好誤會,我地一眼都冇望過個GPS,原因其實係好多人都喺自己屋企門口種左好多好多嘅芝櫻,唔洗問阿貴都知應該離芝櫻公園唔遠啦.我地大概喺11:50就到左芝櫻公園.其實離遠我地都知道已經到左架喇,因為成坐山都種滿左芝櫻,都好壯觀吓.




佢地都好好服務吓,喺停車場入口已經有三四個阿姐喺度賣飛比楂車入嚟嘅朋友.其實佢個Parking係唔洗錢嘅,所以停車場門口係冇閘嘅,嗰四個阿姐係特燈企出嚟方便楂車嘅人,真係細心.一落車就馬上做左一個指定動作,就係買雪糕食喇,因為食過啲唔好食嘅薰衣草雪糕,所以今次都唔敢再試咩芝櫻味嘅雪糕,而係揀左比較穩陣嘅Vanilla雪糕喇,都好好食喎,無他嘅,北海道嘅雪糕都係比較滑嘅.喺門口嗰度仲見到,原來佢係有八大個唔同嘅主題公園架,我真係有個衝動想去哂所有嘅公園,可惜今日嘅行程都係比較緊湊.



講返個公園先.個公園嘅面積真係幾大,我地只可以行左五份之三左右,不過真係好多芝櫻,行到餓餓地就搵左一間比較多人嘅小食擋醫吓個肚.原先都好開心吓架,因為間小食擋係比啲芝櫻包圍住,真係幾靚幾有意境.不過今次我比翻譯員老點左,佢就叫左個义燒拉麵比自己,而就幫我叫左一個天婦羅烏冬.點不知個天婦羅烏冬係冇餸架,嗰啲其實係炸天婦羅嘅脆漿,亦即係話我係食梗啲炸左嘅粉囉…之後唸住叫枝波子氣水沖喜吓咁啦,點不知嗰枝蜜瓜味波子氣水仲難飲過一枝真嘅藥水,我而家真係信咩叫禍不單行喇.



行多一陣都唸住走架喇,點不知個後山原來別有洞天…首先你離好遠都已經見到一條金色嘅路.喺路嘅兩旁就種滿左好多好多嘅鬱金香.喺半路上仲有一條小木橋,去到最後仲有一個小涼亭,真係夠哂詩情畫意.就係咁,我地就喺呢個咁靚嘅公園玩到一點先走.真係好多謝網友Pancy喺北海道互助社群話比我地聽原來龍上町呢個芝櫻公園真係咁大同埋咁靚嘅,果然唔係浪得虛名.



如果早啲嚟上湧別町個鬱金香公園就好喇

跟住我地就一心想睇吓個上湧別町鬱金香公園,係唔係好似Dragonman喺圍威喂講到咁靚呢.用左大概一個鐘嘅時間就到左呢個鬱金香公園,個公園真係好大又好靚架,所以真係好多人嚟.喺門口已經知道Dragonman一啲都冇老點到.真係好靚,差唔多你講得出嘅顏色佢都有.可惜我地可能遲左少少,好多鬱金香都已經謝謝地.佢仲有一個賣嘢食嘅地方,嗰度除左Souvenir同小食之外,仲有一個小型嘅展覽館,嗰度放左好多攝影比賽嘅得獎作品,主提當然係呢個鬱金香公園入面啲花啦.好多作品都好有水準,啲花仲好靚添.不過我只係比較鍾意其中兩張,因為佢地攞嘅景,同我喺札幌影電視塔都有啲似,所以我都話我影相都好有天份架啦.



對話

翻譯員:”吹夠未啊,你可以影相唔手震先講啦.”

冒險家:”…”



 




我地入到去買小食嘅地方其實係相取吓暖,因為真係好凍啊.喺臨走嘅時候仲比我地聽到廣東話添,點不知一望之下,發現原來係喺札幌Kani將軍度撞過一次嗰個有錢Family啊.行到三點左右,我地就出發去阿寒湖鶴雅酒店,沿途仲比我地見到一個好大嘅摩天輪添.喺一條長命斜嗰度見到兩個中學生喺度騎單車,真係後生可謂,因為嗰條斜路真係好斜吓,冇幾耐之後仲比我地見到一隻狐狸喺度跑梗添,可惜後面有好多車吓,所以唔停得車,影唔到相.我喺度唸,唔知佢係唔係追梗頭先嗰對後生仔呢.再之後又見到一間七仔,本來見到七仔冇咩特別,但係佢背脊仲有一個種滿芝櫻嘅山添,都唔細架,不過唔知係唔係公園嚟嘅呢.我地覺得攰攰地,於是就入左間七仔去吓廁所咁啦,點知比我地見到有沙律漿賣喎,梗係唔洗問阿貴,幫佢影番張相先,費事下次想要沙律漿嘅時候又唔知比啲咩我地.



阿寒湖鶴雅酒店真係好靚

唔洗六點,我地就去到阿寒湖鶴雅酒店.一入到個Lobby已經覺得間酒店好有Class.佢仲好似拉斯維加斯嗰間威尼斯人一樣有一條人造河(仔)添,條河(仔)當然同威尼斯人嗰條差好遠啦,起碼Size上有好大嘅距離先喇.我地揀呢間酒店係因為佢係溫泉酒店排行榜排第一,就連蔡瀾都話好嘅,應該有翻咁上吓呱,所以咪豪佢一次咁多囉.點知一入到房真係嘩一聲叫左出嚟.間房真係好大架,仲好靚添,佢仲要分開廁所一間房,浴室一間房,連化妝間都係另外一間房,佢個所謂嘅玄關仲大到可以放一張茶几同兩張椅添,你都咪話唔咵.因為我地真係好肚餓,所以就馬上去食Dinner喇.




一落到去就見到我地食Dinner Buffet嘅地方,不過唔知點解佢要我地喺門口等左一陣,但係我地就見到其實佢地係有好多位.當我同翻譯員喺度估發生梗d咩事嘅時候,突然之間比我地聽到有人用普通話跟我們說話(為左話比睇梗嘅你地聽我地已經轉左台,我以下嘅遊記將會用比較文雅啲嘅文字).


 


對話

服務員:”你們好.”

翻譯員:”吓?”

冒險家:”啊!你好.”

服務員:”請跟我來,這邊請.”



冒險家:”你為什麼會知道我們會說普通話呢.”

服務員:”因為他們今天早上跟我說,有一對從中國來啲遊客會到我們飯店來,他們還叫我要好好招待你們.”

冒險家:”哦…”



 


然後服務員小姐就很詳細地介紹給我們聽周遭的食物.原先還想問他來北海道多久,習慣這邊的生活嗎,從那兒來,還有是否結了婚.不過其實我們的普通話都是一間很有限的公司,所以已上所有的問題,都只好放在心裏面.



唉,頂唔順喇,都係轉翻台先.呢度啲食物種類,係我喺北海道食過咁多間酒店裏面最多架,有日本菜啦,中國菜啦,意大利菜啦.食物嘅質素亦都係最好嘅.一坐低已經有一個前菜食,雖然唔知係咩,不過都幾好食.日本菜方面有唔少得嘅Sashimi啦,最特別嘅Sashimi係鯨魚同鹿肉,都幾好食架.又有燒日本和牛啦,啲和牛真係好好食架,我仲Encore左三次添.仲有啲日本熱食啦,不過我同翻譯員都唔多好,所以冇食到.最特別嘅仲係有個自助勝手丼Corner比我一展所長,講你都唔信,我造出嚟嘅勝手丼連翻譯員食過都話正啊,簡直係色香味具全啊.除左小食亭嘅嘢食之外,佢地仲不時好似香港啲茶樓咁,有推車仔點心,我地就食左自制豆腐同咖哩鹿肉包,個咖哩鹿肉包有啲似五香肉丁,都幾好食,不過就唔係咁特別姐.而個自制豆腐就真係好難食吓,仲難食過百福豆腐,一啲都唔滑囉.



中國菜方面呢,竟然有蟹黃翅喎,我地就梗係唔執輸食番碗先啦.雖然味道都唔錯,啲翅仲好大條添,不過我都係覺得香港嗰啲會好食啲.佢仲有咕嚕肉,呢個就真係同香港食嘅差唔多味道喇.其實仲有好多其他餸,不過我地已經飽到再食唔落喇,就連意大利菜都食唔落.不過點飽都仲有Buffer去食甜品嘅.食飽飽就梗係馬上走人啦,上房小休一陣,點知個姐姐馬上跑出嚟同我地講”謝謝”同”再見”,就連其他日本Waiter都馬上學佢同我地講”再見”,真係幾搞笑,連佢地自己講完都係咁笑.



小休完一輪就唸住落去浸吓溫泉咁囉,夜晚時段男湯喺落樓下,女湯喺樓上.於是我就同翻譯員分道揚鑣,佢上樓上,我落樓下.佢地都幾古怪,喺男更衣室裏面就有一個嬸嬸喺度,佢都好忙吓,我睇得出佢係唔會走添.最後我下左好大嘅決心先可以除哂所有衫,跟住就用九秒九嘅速度跑入去浸溫泉.一浸之下就咩心機都冇哂,因為真係太...〔凍〕.正確啲嚟講應該係話一啲都唔熱.不過佢地就有一個叫咩蝙蝠洞嘅水力按摩溫泉,都幾特別架,不過都係唔熱囉.原本想出外面個露天溫泉八吓,不過我個身都仲係好凍,而且出面黑馬馬咁,應該咩都睇唔到,所以就放棄左呢個唸法.唉,真係有啲失望.當翻譯員返到房,佢話佢都有上去天台個露天溫泉,不過黑馬馬,咩都睇唔到,我仲好開心咁話比佢聽我冇出去,因為我都估到係咩都睇唔到添,而我同佢都覺得個溫泉真係唔夠熱囉…點知……唉.




我的Picasa相薄

 




行程

Pension Furanui 8:24 -> 美馬牛小學 9:05 -> 四季彩之丘 9:08/09:31 -> 龍上町芝櫻公園 11:46/13:10 -> 上湧別町鬱金香公園 14:10/15:05 -> 阿寒湖鶴雅酒店 18:00

沒有留言: