星期日, 12月 23, 2007

2006仲夏北海道雲雨霧之大作戰-第三日

五月二十八日...札幌Shopping - 天氣(傾盆大雨)

白之戀人館有驚喜

“晨早起牀,傾盆大雨,嗰個太陽,唔知去左邊…”(冇睇過TownGas廣告嘅你,仲唔快啲搵番嚟睇)

因為連日嚟都冇覺好訓,所以今日我地都訓到好晏,大概十點先去攞車,唔洗二十分鐘,就去到白之戀人館,包括行錯路嘅時間.其實喺尋日去小樽嗰時已經試過行錯一次架喇,點知今日都係要行錯一次先安樂,唉!可能都未係好習慣點樣同個GPS配合啦.Anyway,到達時間係10:30分左右.其實白之戀人館都幾方便楂車嘅人去,因為只要買滿2000Yen佢地就提供冇料Parking,真係好.起初我地仲以為一來落大雨,二來又仲係早,所以應該會冇咩人.點知當我地架車行到附近已經見到好多旅遊巴,同遊客喇…

一入到白之戀人館,我地第一樣見到嘅竟然係…好多人像?真係唔知係咩邏輯,我地睇來睇去都唔明呢啲人像同白之戀人館有啲咩關係.不過再奇啲嘅事陸續有嚟…

白之戀人館嘅地下係有Buffet食啦,有人像可以比遊客同佢地影吓相啦,有隻假嘅大馬車啦,有一缸天使魚啦,有宅急便啦,當然仲有得賣白之戀人朱古力啦,不過我覺得最奇嘅仲係竟然有酒同雪糕賣添.

出面仲有一個都幾大嘅花園,花園裏面有好多建築物比遊客影吓相咁.通過個花園,你可以去到Museum嘅入口.咁樣講得就梗係要比入場費啦…

比左每人600Yen入場費之後,你就可以上去參觀架喇.第一層都係一啲歷史啊,以前用嘅Packing同餐具啊咁囉.最特別嘅係有立體影像睇.

二樓就可以比遊客遠眺生產線啊,又有立體影院啊咁,不過唔好問我立體影院講啲咩囉,因為佢識我,我真係一啲都唔識佢.

三樓就多采多姿囉,有好多糖造嘅手工藝品.啲手工藝品真係好別致架,就算同款嘅,個個都有少少唔同添架,仲有好多唔同嘅款式添,又有人即場示範手工藝品嘅製作.有興趣嘅仲可以比少少錢自己落手落腳去學造添.啲糖造手工藝品靚到翻譯員差啲唔肯空手就咁走添啊…最後仲有少少好靚嘅餐具啊咁.行到攰攰地仲有一啲比較高級啲嘅Tea食.

經過餐廳就係一條向下走嘅樓梯,咁就梗係散Band走架啦,當我地以為冇其他嘢睇嘅時候,驚喜就出現喇.首先出現喺我地面前嘅係一個1比1小飛俠人像,小飛俠係陪住我長大嘅卡通角色之中我最鍾意嘅一個.當然我係唔會放過呢個咁好嘅機會同佢影番一張合照啦.之後就見到一個叫做真實之口嘅唔知咩…的而且確唔係咩咁特別.但係之後就有好多好多嘅公仔,放滿一個又一個嘅玻璃櫃裏面,大大話話都有成十幾個咁嘅公仔櫃.仲有我最鍾意嘅小飛俠構造圖添!嘩,今次真係冇死喇.講你都唔信啊,就係咁,我地就用左一個鐘頭喺白之戀人館又影相啊,然後又再影相啊咁,最後先用左小小時間嚟買Souvenir咋.走嘅時候大概係11:40左右.

啤酒博物館 - 博物館唔應該係咁

跟住就去左期待已久嘅蛯天天婦羅,佢地連氣水杯都係岩岩喺雪櫃拎出嚟,等啲氣水可以Keep住凍,唸得真係周到.而個天婦羅就梗係好好食啦,價錢方面都叫做合理,大概1100Yen一個咁嘅Set.食飽之後就楂車去啤酒博物館睇下嘢咁啦,點知個所謂嘅啤酒博物館都冇人行嘅.冇人行就梗係有原因啦,一來就真係細左啲,二來就真係冇咩歷史價值,因為入面唔係好多歷史嘢講.唉…最大鑊嘅仲係原來後面就係…Sapporo Factory…又係Shopping嘅時間…好彩我都唔執輸,成功喺ABC Mark R到一對Nike波鞋…Yeah!

Shop吓Shop吓,又Shop左個幾鐘喇…Shop到攰嗰陣,翻譯員嘅腳痛病又發作喇…又話唔得囉喎,一定要馬上,馬上即係立即,立即即係即刻要坐低…本來想食Donut不過冇位要等…咁即係冇行,其他馬上有位嘅就一係中菜(死都唔食架喇),一係拉麵(唔似好食囉),一係意大利嘅迷你生果Pizza(唔敢試),仲有嘅就係印度咖哩同薄餅(食呢啲嘢就梗係去印度先食啦),同埋StarBucks(食晏會唔會唔係咁啱呢),最後嘅就係翻譯員發開口夢都話想食嘅KFC(不過我真係覺得將啲雞炸到乾哂水,淨係有啲香料味,有啲咩咁好食呢?)報應啦…啲雞難食到爆啊…又乾水,又”鞋”,成舊擦子膠咁…難為我要同佢一齊受啊…唉!不過今次真係比上次喺東京更加難食,仲難食過香港食嗰啲添,應該係我食個嘅KFC之中最難食嘅.

食完就梗係再Shop吓咁啦,竟然比我地見到另外一間Nike專門店,我見翻譯員三日唔埋就兩日嚟一次料,咁落去真係唔係辦法,見到有AirMax360賣就叫佢試吓啦,點知佢試完之後就鍾意到不得不得了.我當然係咁叫佢買啦,不過一對成萬九Yen喎,但係女人嘅理智就梗係好容易喪失架啦.不過竟然身為冒險家嘅我,一試之下都唔捨得除落嚟,原來真係好舒服架,仲好彈添…最後竟然比我又再成功R到添.Yeah Yeah!其實Sapporo Factory都有啲嘢可以Shop吓嘅,例如eRoyce朱古力啦,ABC Mark啦,又有女士門最鍾意嘅日本雜誌舖頭啦,就係咁,我地就喺Sapporo Factory玩到六點鐘先走.

炭炭

喺車上面就聽到翻譯員喺度索鼻,原來佢感冒,唔怪得頭先咁燥啦.真係好似揍BB咁要用估嘅…好彩下一站就係一定要今日去嘅藥房…點解一定要今日去?身為女仕門嘅你地就梗係知道點解啦…原來每逢星期六日所有藥房都有Discount架!!冇辦法啦,鬼叫個天都幫哂佢,係咁落雨咩…唔Shopping真係冇嘢做…

又用左半個鐘頭去藥房度Shopping…(藥房有咩Shop?唉…你地知唔知SaSa其實都係一間藥房嚟架…咁你而家知藥房有咩Shop啦,我就試過一日裏面,每次經過一間藥房都要等最少一個鐘嘅記錄喇,當然係一日內去過好多間我先咁講啦.幾多間?…冇五間都有四間,仲要有啲要Revisit添.)好彩,佢今次冇咁過份,只係Shop左一個鐘多啲.之後我就梗係買左感冒藥,監佢食啦,費事我成個Trip都難受啦.

之後又係醫肚嘅時候喇,今次嘅目啲地係一間叫炭炭嘅自助燒烤店.起初都有啲驚,梗係驚自己嘅手勢差,浪費左啲嘢食不特止,仲要幾難食都要食添架…最慘嘅仲係冇得發洩吖嗎,正所謂自作業不可活…就係因為咁嘅原因,翻譯員點都唔肯出手,梗係怕我唱衰佢啦…就係喺咁嘅情況底下,我呢個冒險家就駛出我嘅看家本領喇,其實我有一個鮮為人知嘅綽號,就係味吉陽七喇.

第一個要對付嘅目標就係一碟頂級和牛.壓力真係好大架,因為嗰碟和牛真係好鬼死貴,成880Yen都係得嗰6件.真係講你都唔信,估唔到我嘅手勢一啲都冇生疏到,喺我嘅精心炮製吓,呢碟頂級和牛竟然變成神戶牛柳一樣咁好食,我地仲Encore左添.明眼人一定知道,呢兩碟咁細碟嘅和牛,就算點好食都冇可能完全醫好我地兩個大胃王嘅肚,所以我地就另外再叫左一隻帶子,同埋一碟日本唔知咩縣出産嘅豚肉喇,一路都好順利,不過最敗筆嘅就係我地兩個都唔係好敢食比較生嘅豚肉.話哂都係一隻豬嚟吖嗎,就係咁樣,我地最後只係可以食到同呢間舖頭同名嘅一舊炭喇… 真係失敗.其實都唔係好飽,不過尋日喺Kani將軍已經將我地嘅Budget洗哂,所以就算唔係好飽都冇錢再叫其他嘢食.

JR Tower

喺走嘅時候再去七仔買左一杯香港冇得賣嘅Häagen-Dazs黑芝麻雪糕(不過而家有得賣喇),真係好好食…時間大概係七點半左右,喺咁嘅時候,咁嘅天氣(成日未停過雨),仲有咩可以做吖,咪又係Shopping囉,去邊?咪又係丸丼今丼囉,我就當然冇佢咁好氣,咪好似尋日一樣喺架車上面回吓氣等佢啦.原本我想楂架車周圍去,不過翻譯員驚死我唔返嚟咁,點都要我喺架車度等佢,話好快就行完咁話喎.你估都估唔到竟然喺同一間舖頭Shop左幾日,都係可以Shop左成個鐘.女人呢樣嘢就真係唔係一般人可以理解佢地唸啲咩…初頭唸住Shop埋今日佢都要等到返東京先有得Shopping架啦,咪就吓佢囉,唉!原來…唔好再提喇,睇落去你就知架喇.

到最後我地都係決定左去T38唔去澡岩山瞭望台喇,原因好簡單,就係得T38係喺室內睇風景嘅,喺呢啲落住雨嘅天氣就真係連揀都冇得揀…喺T38睇風景都予左唔會好靚架喇,其一係因為佢係室內,點都係隔左一層玻璃,二來落住咁大雨,點會清楚吖.好彩一早有哂心理準備,一啲都冇失望.

我的Picasa相薄

行程

札幌京王酒店10:10 -> 白之戀人館10:39/11:50 -> 蛯天12:40/13:30 -> 啤酒博物館+Sapporo Factory13:50/18:08 -> 藥房18:10/18:24 -> 炭炭18:58/19:34 -> 丸丼今丼 19:40/20:20 -> T38 20:40/21:20 -> 札幌京王酒店 21:44

沒有留言: