星期日, 12月 30, 2007

2006仲夏北海道雲雨霧之大作戰-第八日

六月二日...網走湖莊真係實而不華 - 天氣(天色如常陰暗,一日還有一日凍,能見度:唔夠十米)

原來…我已經Miss左最受歡迎嗰個溫泉喇

天一光我地就馬上再戰江湖,今次我就上天台,翻譯員就落一樓,因為佢地係九點Switch Over,即係男女湯對調.我臨去之前仲串阿翻譯員話”我而家上去天台露天溫泉喇,你落一樓慢慢浸咯喎,拜拜!”.跟住就一枝箭咁衝左上去喇.上到去喺室內浸左一大輪先可以鼓起勇氣衝出去,點不知一出去我已經想縮沙,因為真係好凍啊.好彩佢地喺正門口放左一個熱啲嘅溫泉,等你可以儲夠熱先上樓梯去嗰個露天溫泉.浸左大概五分鐘,終於比我覺得”我已經充滿力量喇”.嘩!點不知越行越凍,行到一半已經覺得個身凍哂,一上到去唸都唔唸就跳左入去最近嗰個溫泉度.



過左一陣,當我回復左小小體溫之後,我就慢慢行去溫泉邊,亦都係酒店嘅邊緣.唸住睇吓有咩風景睇咁啦,點不知原來我唔企高就咩都睇唔到,但係我只可以維持企高呢個動作五秒左右,因為真係好凍啊…最慘嘅仲係啲溫泉水好大煙,大煙到咩都睇得唔係好清楚.感覺:”有啲搵笨”,唔怪得知浸左成十分鐘都仲係鬼影都唔見多隻啦,不過好似私人包場咁都幾High架.



再浸多十分鐘左右就儲夠熱可以四周圍行一圈,感覺好一啲,起碼有啲View,佢仲有幾個私人浴盆比你自己浸,方便啲有潔癖嘅人,都好得意.不過點都好,一定要企喺度先睇到風景架,但係鬼死咁凍,咪話慢慢企喺度睇風景吖,連好似我咁急急腳咁行一個圈都凍到想死.於是乎咪拿拿淋落返去,再浸多一陣就上房囉.上到房好自然咁同翻譯員傾番個溫泉質素嘅問題,點不知佢話原來我地喺Leaflet度睇到個View係一樓嚟架,唔係天台咁話喎…唔怪知得我都覺得唔係好似啦.佢仲話一樓個View真係幾靚喎…點解尋日我一到酒店唔即刻浸溫泉呢…仲比翻譯員串返轉頭添.



浸完溫泉成個人精神哂,於是馬上火速跑落去食早餐.其一係因為浸完溫泉真係特別肚餓,其二係因為尋日個姐姐話比我地聽,食早餐最好早少少落嚟,因為會好多人喎.點知七點鐘已經Full哂,好彩都唔洗等好耐就有得食,不過我地就發現啲日本仔張Coupon係六點開始,係我地嗰張先係七點開始咋.同尋日一樣,都係嗰個姐姐過嚟招呼我地.啲嘢食嘅質素都係非常咁好,不過今次可能未訓醒,又可能係受左太大嘅打擊,所以唔記得左影相.我淨係記得一樣有中,日,意.同埋好好食,有咩種類我就講唔出.食飽就出去行左一陣門口嗰條商店街,買左少少Souvenir,同埋喺愛奴部族村影左幾張相,因為佢都未開門.如果鍾意手造嘅木擺設就可能會好開心,因為佢有好多間咁嘅舖頭,不過啲款式都好鬼死似.



烏鴉都有人養?

原本想行一陣愛奴部族村架,雖然啲舖頭未開門姐,不過嗰條村都幾靚架,絕對值得停一停,影返張相留念架.之但係真係好多好多烏鴉啊,有人放左一大磅方包餵佢地食早餐,真係唸極都唔明點解會有人咁做.但係最令我地感覺到驚奇嘅係,佢地有一隻好似交通警咁,一路比Signal下一隻,而其他就好有秩序咁一隻跟一隻排住隊咁飛過去攞早餐食,佢地亦好有規矩咁,每隻都只係担一塊方包就走.但係佢地一來飛得好低,二來佢地都好大隻吓,三來佢地亦都好疊馬吓,四來佢地個目的地都係愛奴部族村,所以個情景都幾kuwaii吓,你都咪話唔驚.千其唔好搞錯啊,Kuwaii係[恐怖]而唔係〔可愛〕啊.喺咁嘅情況底吓,我地咪唯有放棄左行愛奴部族村囉,因為我地都仲記得凶兆裏面嗰一幕烏鴉殺人事件.




行左一陣就返酒店CheckOut,然後就向藻琴山溫泉芝櫻公園出發,同我原先嘅估計一樣,真係越向東行就越凍,不過我估唔到啲路會越行越多彎,啲彎仲越嚟越急添,我行梗四十Km,架車都有啲想甩想甩咁,翻譯員仲差啲劏添.再行多一陣我仲覺得越嚟越凍添,而今次仲凍過上一次,亦有一種越行越荒蕪嘅感覺添.行行吓,比我跟到一架車,又係我發揮拓海跟人尾技術嘅時候喇,點不知,唔洗兩個彎之後就轉左入一團濃霧裏面,能見度即刻跌到十米咁上吓.為安全起見,馬上將車速減到四十,同時間開哂大燈同埋死火燈.喺團濃霧裏面行左成廿分鐘先出到嚟,不過前面架車已經唔見左.唔通比我撞到真正嘅拓海?一唔係就係衝左落山架喇,一定冇第三個可能…




冇幾耐之後就比我去到藻琴山溫泉芝櫻公園.喺門口已經覺得細過龍上町嗰個好多.個Parking亦都細好多,仲係爛地嚟添,No Good.一路行就見到好多No Dog嘅牌,雖然其他公園唔見呢個牌,不過我地都冇見過有人帶狗入去.天氣好鬼死凍,真係唔係講笑,我真係凍到舊病復發,仲抽埋筋添.我地已經將所有衫都著哂上身架喇,但係都頂唔順,好彩見到門口有啲賣熱食嘅舖頭,咪即刻走埋去買左幾串腸仔同埋熱鮮奶,啪完之後先好番啲.我唸都唔會有人問點解唔買雪糕食架啦,唔係冇得賣架,不過真係唔敢買.入到門口仲見到一對雙妹嘜工作人員凍到彈吓彈吓咁,原先唸住幫佢地影番張相做証,唔洗口講無憑吖嗎.點不知佢地鬼死咁專業,一見到我地用個相機瞄住佢地嘅時候,佢地馬上執番個靚樣出嚟比我地影番張靚靚相,初初都覺得好搞笑,不過唸深一層,佢地嘅專業精神,我真係自愧不如.喺香港做梗服務業嘅你,係唔係都應該學吓人地呢?




講番個公園先.真係冇龍上町嗰個咁大,不過啲芝櫻就種得特別靚,又有Pattern,又有好多唔同顏色,仲有牛牛公仔,又種得濃密啲.呢個公園最有特色嘅地方,係佢有好多遊玩設施,例如吹氣彈床比小朋友玩啦,仲要係密封嗰隻,點凍都唔洗怕啦.又有一條都幾長嘅滑梯,都幾激架,不過咁凍我真係冇心機玩.佢仲喺條路上面放左好多唔同嘅健身設施.不過最多人玩嘅都係迷你小型賽車,速度一啲都唔高,勝在可以比你睇吓風景咁啦,又唔洗行得咁辛苦,不過我地凍到連隻手都唔想申出嚟,所以都係冇玩到.喺呢度比我地撞到東瀛遊嘅團友,佢地仲幫我同翻譯員影左張合照添.不過我地就大頭蝦到唔記得幫翻佢地影添,真係好唔好意思,我喺呢度真係要同佢講番聲”Sorry”.同佢地傾左一陣知道原來東瀛遊嘅團都會去我地去嗰幾個公園,而且價錢都好合理,冇車牌又唔想煩嘅朋友都可以考慮吓架.喺走嘅時候比我地見到一個好大嘅溫度計,上面寫住5.9oC.不過我地都覺得有啲暖左嘅感覺,即係話今朝喺藻琴山嗰陣,應該連5.9oC都冇…




之後我地就楂左架車去流冰館,喺去流冰館嘅途中,仲比我地經過一個好搞笑嘅路牌添.個路牌係喺一條T字路口嗰度嘅,亦即係話有兩個方向,第一個方向係寫住”網走”,冇咩特別姐,不過另外一個方向竟然係寫住…”注意”???唔通真係有一個地方叫做”注意”?不過我地因為事出太突然,所以唔記得左影返張相添.之但係行左冇幾耐之後又有一個寫住”注意”嘅路牌,雖然係冇咁得意,不過我地都影左張相,叫做有得睇吓咁啦.去流冰館嘅路竟然仲易楂過阿寒湖去藻琴山,真係估佢唔到,另外一個估唔到嘅地方,就係估唔到原來係咁近架,竟然半個鐘多啲就到.




不過流冰館我地就唔係好識欣賞,因為我地都好怕凍,仲要已經凍左成朝添,所以我地冇入去體驗真冰嘅感覺.不過一場嚟到唔入去又好似好笨咁,於是我地就用左一個你唔會估到嘅方法,去體驗啲流冰有幾凍…就係好似細路仔玩自動門咁,係咁企上去個Sensor度,等道門係咁開,啲凍嘅空氣咪係咁流出嚟囉,不過你都唔好講笑,真係好凍吓架,門口嗰兩個姐姐都睇到眼都定哂.原先佢仲有一個露天觀光台比你地去睇吓風景架,不過我地啲老朋友(雨啊)又返左嚟探我地,所以都冇出到去,但係有個日本人真係好勇咁行左出去睇風景同埋影番幾張相,佢部數碼相機究竟係咩牌子呢?竟然唔怕入水?不過佢個Friend都係好似我地咁喺入面欣賞佢就算喇.




真係唔知做咩好

行左一朝又係食午飯嘅時候,點不知同翻譯員喺意見上又有好大嘅分歧,我就好想去網走動感朝市,而翻譯員就話唔想再食生嘢,佢最想食咪又係KFC,不過真係講都冇咁轎,嗰頭講完,就馬上走左一間KFC出嚟,仲喺到正我地面前,佢話冇理由KFC係咁難食喎.係,雖則我都同意佢呢個唸法,不過我真係唔想食囉.見條路都幾大吓,又冇咩車行,咪拍架車埋一邊,然後打哂死火燈,唸住慢慢同佢析掂佢囉.點知比我撞到一個好冇品嘅貨櫃車司機,條路明明有兩條線架,仲要係冇咩車行添,佢又明明見到我打哂死火燈停埋一邊,但係佢仲要係咁用高速,喺正我後面,係咁Boot我,我心唸(又唔係冇第二條線行,你夠薑就唔好Cut線衝埋嚟,睇我做鬼會唔會放過你?).到最後咪又係要Cut出一條線.我都唔明,佢咁做完之後會肥左架咩…唔通會好開心?所以話賤人嘅野真係邊度都有.



唉!都唔好講咁多呢啲咁無聊嘅人喇,講返食咩先.我地唸嚟唸去都唔知食咩好,但係個肚又真係好餓…當唔知點算好嘅時候,翻譯員就提議去頭先經過喺前面嗰間Bear Garden.其實我地都唔係好鍾意飲酒,不過講極都講唔掂去邊,我有提議去KFC架,不過唔知點解翻譯員又唔肯去.入到去Bear Garden,啲Staff好明確咁話比我地聽佢地唔識英文.點清楚法?咪就係唔出聲同埋R哂頭囉,真係係咁R架!不過我地大概知道淨係有Buffet食,仲要睇落唔係好食嗰啲添.我同翻譯員就好決絕咁馬上離開,因為我地都估佢唔會過嚟問我地點解走,如果唔係佢頭先都唔會R哂頭啦.



跟住我就提議去學吓啲日本仔咁打書釘,睇吓啲日本飲食書有咩好介紹.終於皇天不負有心人,嗰本書竟然有介紹我地兩個都好鍾意食嘅蛋包飯.哈哈,終於比我地達成一個雙贏嘅方案喇.拿拿聲背左個電話號碼,然後跑返上車,入左個電話號碼入個GPS度,點不知間舖頭就喺正隔離…真係近得交關,哈哈.去到門口,一望之下仲比我地發現佢有Free Parking添,但係行左幾個圈都唔係好知個Parking喺邊,因為佢冇電話號碼,用唔到個GPS,所以要看圖識字.最後都比我搵到,其實唔難,不過佢個圖指住個地方,係有一個有料Parking所以我地唔敢入去,後來先知原來嗰兩個Parking係共用一個入口嘅.一入到去間舖頭度,就馬上有一種似曾相識嘅感覺,因為佢個Layout真係好似富良野嗰間朝日之Ataru家,一樣係播住Jazz同一樣好Warm,上到去個老闆仲同個日本仔係咁喺度吹水添,而佢個老婆就梗係喺廚房度煮飯啦,唔洗做咩,日本男人真幸福.而老板娘煮嗰個蛋包飯都係一樣咁好食.




食完飯都唔知去邊好,於是就走左去立北民族博物館,因為入場費比較平,一早都估,唔會有啲咩睇架喇,入面仲少人過流冰館,唔洗一陣就行完,跟住又唔知去邊好,因為我地都唔想去網走監獄,入場費要一千Yen一個人,好貴架嗎,同埋我地都唔覺得監獄會好睇得去邊.原本我都想去知床,我地冇Check過GPS,不過大概都知唔會少過兩個鐘,一來一回都好夜喇.就係咁,我地就好無聊咁打左一陣書釘,點不知比個阿嬏扮掃地(係咁喺我地企嘅地方掃完又掃仲唔係扮?)趕我地走,我地就梗係好厚面皮咁當唔知.打多一陣書釘,然後就去酒店Check-in.




網走湖莊真係比想像中好得多


間酒店都幾OK喎,雖然唔夠阿寒湖嗰間咁Grand,又冇一條假嘅船喺Lobby度.不過佢個Lobby都好有氣勢,因為喺正個網走湖隔離,真係幾好View架,最衰嘅就係有一班日本仔喺度起勢咁煲煙.唉!唯有拿拿淋返上房.房間都幾OK,雖然唔係好大,不過佢地都分開廁所同浴室,亦都有一個Area比你Set頭,但係就冇凳坐囉.放低哂啲行李我地又再次出動,今次嘅目啲地係…酒店門口.冇他嘅,一出門口就係網走湖,咪唸住可以行吓睇吓風景咁囉,浪漫吓吖嗎.唉!點知大風到不得了.有幾大風?啲風可以吹到我同翻譯員都變成超級撒亞人咁姐.咁咪唯有嗰頭出左門口,呢頭就雞咁腳咁走返入酒店囉.真係Bad Luck.冇咩嘢做,我就梗係又上吓網睇吓啲公事OK未啦,而翻譯員就梗係返房執吓啲行李啦,唔洗做咩,哈哈.





佢上網嘅地方都幾得意架,成個電話亭咁.上左一陣網,之後又係Dinner Time.當啲餸嚟齊之後真係嚇左我一跳.我咁大個仔都未試過一個人食哂一隻蟹架.唉!點解一個人食一隻蟹都唉?實不相瞞,我唔食蟹本來就係因為懶,唔想DO咁姐,不過翻譯員自身都難保,我咪唯有自生自滅囉.一唸起,個心都酸埋,唸吓唸吓,竟然比我唸到自制Kani丼,真係有啲天份.同隻蟹搏鬥左半個鐘多啲,終於比我完成左我嘅自制Kani丼,真係好食到痺.而翻譯員就比較鍾意成隻食,不過佢都食左半個鐘都食唔哂,仲要我碗自制Kani丼加料添.除左個Kani丼之外仲有一啲前菜架,蝦Sashimi同埋燒銀雪魚咁.啲嘢食全部都好好食,除左一個好K型嘅帶子燒之外,睇落仲以為好好食添,點不知好鬼死腥.




飯前飯後當然唔少得溫泉浴啦,呢個溫泉就真係夠熱喇,佢同湯之川渚亭溫泉酒店嘅私人露天風呂都差唔多咁熱,不過浸耐少少就發覺湯之川渚亭溫泉酒店係熱少少.佢都有一個露天小風呂,不過真係細到好似三四個浴缸咁細.仲要周圍都比啲圍板圍到實一實,啲圍板仲好鬼死高添,真係咩都睇唔到囉,都幾把鬼架.



我的Picasa相薄

 





行程

阿寒湖鶴雅酒店 -> 阿寒湖商店街 08:10/9:14 -> 藻琴山溫泉芝櫻公園10:40/11:25 -> 網走流冰館 12:10/12:50 -> 網走站 13:40/13:14:00 -> 立北民族博物館 14:45/15:16 -> 網走湖莊 15:35

沒有留言: